le chemin du soleil

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Shorty wrote:
Biestie1 wrote: Zondag in Hobscheidt
Ik dacht dat je dat daar saai vond en nooit nog ging terug keren???
LOL inderdaad, maar nu was het echt de laatste keer !
Dommel
Mountainbiker

Post by Dommel »

Net terug van de chemin de boue. Van soleil was er geen sprake. Net een een winterse TT in de Vlaamse polders maar dan met bergen. En wat voor een bergen :drunk:
De organisatie was duidelijk niet voorbereid op dergelijke weersomstandigheden. Ijskoude douches - een wachtrij buiten de tent voor het ontbijt - bagage dat ze in de regen deponeren - etc...
De derde dag er uiteindelijk de brui aan gegeven. De moraal was compleet weg. Die ene zone was er te veel aan. De vele stukken van dragen met de fiets - sleuren in de modder.
Aan de ganse rit houd ik een gemengd gevoel over. Het parcours was buiten de regenval prachtig. Afdalingen om de vingers van af te likken. De pracht van de natuur. Doch weet ik één ding zeker. Volgend jaar sta ik terug aan de start.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

blij dat ik niet geweest ben, precies TransWales toestanden.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Het gaat van het ene extreem in het andere, vorig jaar te heet, dit jaar veel te koud en nat.
Heb zelf 2 van de 3 ritten gedaan (met de singlespeed), de derde dag niet meer gestart (heel de nacht geen oog dicht gedaan van de wind), het was voor mij genoeg geweest met de koude en nattigheid. Ik wil nu zomer of ten minste een beetje lenteweer!
Een editie om snel te vergeten (het bracht herinneringen aan de LCMT van 2005 terug naar boven).

Gelukkig zijn we ingeschreven voor de Transmaurienne en hebben we daar wel goed weer.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Eerste verslagje van de chemins du soleil raid staat online:
http://rennsport.skynetblogs.be/
Deel 2 komt morgen.
Post Reply