3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
chris the flyin fish
Mountainbiker

beetje losrijden

Post by chris the flyin fish »

tyro13 wrote:Ik ga de 80km doen en mss de optielus, om maandag te schitteren [-o< of te falen :cry: in de ardennes trophy....
Voor die 20kilmetertjes meer gewoon een beetje losrijden :lol:
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Ik zal er zijn voor de 45km, mijn broer komt mss ook mee, maar dan wel voor de 60km.
Ik moet in de nammidag nog naar het Belgisch kampioenschap tafelvoetbal :oops: .

grtz
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Herder Ronny wrote:Inderdaad de 80km heeft niet de mogelijkheid om de optielus er nog bij te nemen, helaas!
Echt niet? :wink:
Herder Ronny
Mountainbiker

Post by Herder Ronny »

kenny wrote:
Herder Ronny wrote:Inderdaad de 80km heeft niet de mogelijkheid om de optielus er nog bij te nemen, helaas!
Echt niet? :wink:
Dan moet je de 45, 100 of 125 volgen vanaf Wolfskerke en dan kan je wel de optielus rijden. Misschien best van de eerste keer 125 kiezen dan :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

De kogel is voor mij 'PANG' door de kerk.
Zaterdag ga ik van start voor de grote toer met extra lus.
Hoe lang de spieren en mijn pols het houden zien we wel.
De goesting is er :bounce:
De kans dat ik na de eerste controle alleen op weg zal zijn is groot, maar uitrijden is voor mij het belangrijkste momenteel :wink:
Bresciani
Mountainbiker
Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)

Post by Bresciani »

sliekske wrote:De kogel is voor mij 'PANG' door de kerk.
Hoe lang de spieren en mijn pols het houden zien we wel.
De goesting is er :bounce:
De kans dat ik na de eerste controle alleen op weg zal zijn is groot, maar uitrijden is voor mij het belangrijkste momenteel :wink:
Voor mij is dit aanstaande zaterdag ook het belangrijkste.... uitrijden.

Net als vorig jaar... toen 130+extra lus... :-D in 9u30 gereden :oops:

Dit jaar wil ik onder de 9u duiken... dus enkel hopen op goed weer en een vlot berijdbaar parcours... [-o<
Wollie
Mountainbiker

Post by Wollie »

@slieske : ik ga ook voor "gewoon" uitrijden. Vermoedelijk start ik samen met Marc (Bushrider).

Wouter
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

@herders

Ik heb al enkele keren een mail proberen door te sturen via jullie herderssite maar ik krijg geen anwoord. Graag had ik een foto van de herdersmarathon van vorig jaar besteld, maar ik vind nergens wat ik daarvoor moet doen.

Verder kijk ik al uit naar dit weekend, hopelijk evengoed als vorige 2 edities, niet dat daaraan twijfel.
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

alexbiker wrote:@herders

Ik heb al enkele keren een mail proberen door te sturen via jullie herderssite maar ik krijg geen anwoord. Graag had ik een foto van de herdersmarathon van vorig jaar besteld, maar ik vind nergens wat ik daarvoor moet doen.

Verder kijk ik al uit naar dit weekend, hopelijk evengoed als vorige 2 edities, niet dat daaraan twijfel.
De foto's van de deelnemers aan HM2 zitten ondertussen ergens in ons archief. We zullen na HM3 eens kijken of we die nog ergens kunnen terug vinden. Stuur me dan gerust maar een reminder. Tot zaterdag!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

sliekske wrote:De kogel is voor mij 'PANG' door de kerk.
Ah, zijdet nu wel zeker ja? :wink:
Post Reply