Ondanks het slechte weer de eerste twee dagen toch een schitterend weekend gehad.
Veel heb ik niet op te merken wat de organisatie betreft. De bepijling kon bij momenten misschien wel net iets beter, maar denk dat het werk dat daar nu reeds werd ingestoken niet te onderschatten valt. Zeker ook rekening houdend met pijlen die "verdwenen". Om dat weer allemaal op tijd in orde te krijgen moet er heel kort op de bal gespeeld worden.
Enkel de laatste dag vond ik dat er op het parcours een paar seingevers hadden mogen staan waar de weg werd gekruist.
Maar verder een grote pluim voor de organisatie.
Uiteindelijk derde geworden overall en in de bergprijs. Een resultaat waar ik zelfs in mijn wildste dromen nooit op gehoopt had. Ik kwam immers zonder MTB ervaring aan de start.
Ook al weet ik wel waar ik uiteindelijk eindigde, ik kijk toch ook nog met belangstelling uit naar de uitslag van de laatste chrono. Hopelijk komt dit snel op de site.
Iemand enig idee waar de foto's kunnen teruggevonden worden die het hele weekend door langs het parcours werden genomen?
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik heb gisteren nog meer dan een uur met Mike staan praten en hij geeft zelf toe dat de pijl er hing, maar hij hem gewoon domweg niet gezien had. Op die plaats is er trouwens, bij mijn weten, niemand anders verkeerd gereden en minder dan vijf minuten voor de passage van Mike is de motard die de bepijling controleerde er langs gekomen.fcb wrote:De organisatie spreekt wel over groeien maar ik zou toch eerst proberen te zorgen dat de fouten eruit gaan , zoals tekort aan bepijling .
Kost een pijl zoveel geld ? bijvoorbeels Mike Mulkens verliest dag 3 wel 7 minuten door gebrek een pijlen . Ben zelf ook één keer fout gereden tijdens een chrono ...
Dank u! Graag gedaan!Mios wrote:Maar verder een grote pluim voor de organisatie.
Derde is jouw plaats de ganse tour geweest, dus ook in de laatste chronoMios wrote: Ook al weet ik wel waar ik uiteindelijk eindigde, ik kijk toch ook nog met belangstelling uit naar de uitslag van de laatste chrono. Hopelijk komt dit snel op de site.
Een selectie van de foto's staat al op www.lcmt.be, de rest zal binnenkort ook online geplaatst worden.Mios wrote:Iemand enig idee waar de foto's kunnen teruggevonden worden die het hele weekend door langs het parcours werden genomen?
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
Jeanke6 wrote:En gij leeft nog?skin wrote:ik rij met 3,5bar
Ik rij ook met 3.5bar. In totaal! 1.7 vooraan, 1.8 achteraan...
Ja alles afgelegd met die 3.5 bar. Niet lek gereden, 64 p/u was mijn hardste afdaling. Weeg wel bijna 100 kg en anders rij ik al mijn banden en velgen stuk.En ja ik leef nog heel goe
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Merci. Al bij al toch snel, hé !aj kwak wrote:Eindklassement online!fcb wrote:Nog steeds geen uitslag , en ben zo curieus
Maar wat ik me afvraag. DNS=did not start, maar velen daarvan hebben wel een eindtijd, hoe gaat dat? doorgereden bij begin van de chrono?
En die hebben dan allemaal de tijd van de laatste gekregen? 0:48:10?
- fcb
- Mountainbiker
Ik ben er zelf ook bijna verkeerd gereden . De pijl hing er slecht maar soit , ik ga daar geen discussie over beginnen .indy wrote:Ik heb gisteren nog meer dan een uur met Mike staan praten en hij geeft zelf toe dat de pijl er hing, maar hij hem gewoon domweg niet gezien had. Op die plaats is er trouwens, bij mijn weten, niemand anders verkeerd gereden en minder dan vijf minuten voor de passage van Mike is de motard die de bepijling controleerde er langs gekomen.fcb wrote:De organisatie spreekt wel over groeien maar ik zou toch eerst proberen te zorgen dat de fouten eruit gaan , zoals tekort aan bepijling .
Kost een pijl zoveel geld ? bijvoorbeels Mike Mulkens verliest dag 3 wel 7 minuten door gebrek een pijlen . Ben zelf ook één keer fout gereden tijdens een chrono ...
Ik heb me goed geamuseerd en zal er waarschijnlijk volgend jaar terug zijn met hopelijk nog paar plaatsjes hoger(top5, droom droom
DNS zijn inderdaad mensen die bij de start gewoon door gereden zijn. Aan de aankomst weten ze dat uiteraard niet en worden die tijden wel genoteerd, vandaar.Zotte Marre wrote:Merci. Al bij al toch snel, hé !aj kwak wrote:Eindklassement online!fcb wrote:Nog steeds geen uitslag , en ben zo curieus
Maar wat ik me afvraag. DNS=did not start, maar velen daarvan hebben wel een eindtijd, hoe gaat dat? doorgereden bij begin van de chrono?
En die hebben dan allemaal de tijd van de laatste gekregen? 0:48:10?
Al wie de chrono niet meerijdt, krijgt de gecorrigeerde tijd van de laatste + een straftijd van 10 minuten.
-
Palmboy
- Mountainbiker
Ik stond deze keer aan de andere kant, namelijk als soigneur.
Ik had een hele toffe tijd, enigzins ook vermoeiend. Maar het was echt heel plezant om te doen. Hopelijk heb ik een klein beetje bijgedragen tot het welslagen van jullie onderneming.
Proficiat aan alle bikers die de toch met succes hebben uitgereden.
Ik had een hele toffe tijd, enigzins ook vermoeiend. Maar het was echt heel plezant om te doen. Hopelijk heb ik een klein beetje bijgedragen tot het welslagen van jullie onderneming.
Proficiat aan alle bikers die de toch met succes hebben uitgereden.