ik rijd met 2,0.
Banden worden waarschijnlijk rara en noni. Goed te lezen dat het afgelopen weekeinde het parcours redelijk te doen was. Er is afgelopen dagen natuurlijk nog wel veel regen gevallen. Of heeft iemand andere ervaringen / suggesties?
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- LuckyIron
- Mountainbiker
allé, we zijn terug en hebben het gehaald.
Alleen moet de organisatie dringend eens een deftige gps met hoogtemeter aanschaffen, want geen enkele dag was correct op dat gebied.
4 dagen telkens iets meer als 2000 hoogtemeters.
Dag 1 was blubber en stoempen in 't begin. Hoe meer we richting Houffalize reden, hoe beter. Niet echt leuk ondanks het toch wel super parkoers.
Dag 2 was lang en saai, veel te veel asfalt en veel te veel brede wegen.
Dag 3 was zeer leuk buiten een lang stuk asfalt over een drukke baan. Blijkbaar stukje afgekort daar.
Dag 4 was rustig genieten in 't zonnetje. Leuk en mooi parkoers, maar niks extreems. Naar het einde toe weeral veel te veel asfalt.
Voor de rest was de organisatie zeer goed..alles prima geregeld!
Alleen was er soms geen water (of alleen koud water) in de douches van het hotel. Een half uur/3 kwartier wachten was meestal de oplossing.
Als tip naar de organisatie toe: kortere ritten met meer offroad !!! Wij willen mountainbiken!

Alleen moet de organisatie dringend eens een deftige gps met hoogtemeter aanschaffen, want geen enkele dag was correct op dat gebied.
4 dagen telkens iets meer als 2000 hoogtemeters.
Dag 1 was blubber en stoempen in 't begin. Hoe meer we richting Houffalize reden, hoe beter. Niet echt leuk ondanks het toch wel super parkoers.
Dag 2 was lang en saai, veel te veel asfalt en veel te veel brede wegen.
Dag 3 was zeer leuk buiten een lang stuk asfalt over een drukke baan. Blijkbaar stukje afgekort daar.
Dag 4 was rustig genieten in 't zonnetje. Leuk en mooi parkoers, maar niks extreems. Naar het einde toe weeral veel te veel asfalt.
Voor de rest was de organisatie zeer goed..alles prima geregeld!
Alleen was er soms geen water (of alleen koud water) in de douches van het hotel. Een half uur/3 kwartier wachten was meestal de oplossing.
Als tip naar de organisatie toe: kortere ritten met meer offroad !!! Wij willen mountainbiken!
- fcb
- Mountainbiker
het was er leuk biken . De ene dag al wat leuker als andere , wat ik begrijp met veel recreanten .
Wat mij wel stoorde zijn de amateuristische tijdsopnames en de vele fouten die er mee gebeurden plus het veeeeel te laat online komen van de uitslagen wat ze op het thuisfront niet plezant vinden .
Nog steeds geen uitslag van dag 3 en 4 !
De opzet vind ik prachtig met de chronos , maar een chip zou wonderen doen .
Mss tot volgend jaar , moet ik eerst eens over nadenken .
De organisatie spreekt wel over groeien maar ik zou toch eerst proberen te zorgen dat de fouten eruit gaan , zoals tekort aan bepijling .
Kost een pijl zoveel geld ? bijvoorbeels Mike Mulkens verliest dag 3 wel 7 minuten door gebrek een pijlen . Ben zelf ook één keer fout gereden tijdens een chrono ...
Soit , het was zeker plezant en hoop dat ze zo verder doen maar wel de fouten eruit werken !
bevoorradingen waren toppie , mag ook gezegd worden .
Hoogtemeters waren een ramp idd .
Wat mij wel stoorde zijn de amateuristische tijdsopnames en de vele fouten die er mee gebeurden plus het veeeeel te laat online komen van de uitslagen wat ze op het thuisfront niet plezant vinden .
Nog steeds geen uitslag van dag 3 en 4 !
De opzet vind ik prachtig met de chronos , maar een chip zou wonderen doen .
Mss tot volgend jaar , moet ik eerst eens over nadenken .
De organisatie spreekt wel over groeien maar ik zou toch eerst proberen te zorgen dat de fouten eruit gaan , zoals tekort aan bepijling .
Kost een pijl zoveel geld ? bijvoorbeels Mike Mulkens verliest dag 3 wel 7 minuten door gebrek een pijlen . Ben zelf ook één keer fout gereden tijdens een chrono ...
Soit , het was zeker plezant en hoop dat ze zo verder doen maar wel de fouten eruit werken !
bevoorradingen waren toppie , mag ook gezegd worden .
Hoogtemeters waren een ramp idd .
Voor mijn eerste keer moet ik zeggen dat het wel plezant was.
Volgende keer toch iets meer trainen op voorhand om de dipjes er nog uit te krijgen, maar al bij al alles toch goed verteerd en uitgereden.
Chapeau aan mezelf, medebikers en organisatie.
Als recreant inderdaad eigenlijk weinig op aan te merken want ik ging toch niet snel genoeg om pijlen te missen
.
Op naar een volgende uitdaging.
Volgende keer toch iets meer trainen op voorhand om de dipjes er nog uit te krijgen, maar al bij al alles toch goed verteerd en uitgereden.
Chapeau aan mezelf, medebikers en organisatie.
Als recreant inderdaad eigenlijk weinig op aan te merken want ik ging toch niet snel genoeg om pijlen te missen
Op naar een volgende uitdaging.