Zo 16/05/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
the grandmaster
Mountainbiker

Post by the grandmaster »

hey, touchdown.
Ik kom af morgen, voor de fully.
Helaas als enige vertegenwoordiger der raketten :(
Maar hier in de regio dan ook felle concurentie van o.a. Ieper, wissant , beuvry...
Toch schat ik Wolfsdonk hoger in.
see u tomorrow
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Update na afpijling : parcours ligt er (op enkele kleine plasjes na) ideaal bij;zandstrookjes hebben wat regen gehad dus perfect !NN zeker niet nodig;RR voldoende.
Ben eignelijk wat jaloers op de deelnemers morgen!
Had al voorgesteld om een dagje niet lid te zijn om zelf mee te kunnen rijden !
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Hier alles klaar voor morgen, ik start voor de 70km aan de splitsing met van de 45km zie ik wel hoe ik mij voel.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Conrad wrote:Afhankelijke van de rugwind wordt het de 45 of 70.
:wink: Tot morgen he :-D
stannen
Mountainbiker

Post by stannen »

ik heb juist de 70 km gedaan en het was top.dit was een van de beste tt die ik al gereden heb proficiat aan de organisatie
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Haha, 1ste reactie, oops 2de reactie = =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> .

Wat een bangelijk lekker parkoerske hier weer. Veel volk aan inschrijving en aan bevoorrading. Onderweg viel het heel goed mee. Heb de 45km gedaan (had geen zin in de langere asfalt/veldweg-verbindingsstukken) en 't me niet beklaagd. Enkel tussenstuk naar de bevoorrading was wat minder met wat bredere paden en een hobbelstuk langs de Demer, net toen m'n rugje wat begon te klagen.
Na de spijs en drank (die er genoeg was met veel keus) was het gewoon Megasuperfantastisch! Singletracks aan de lopende band till the end. Had er op 't einde 55km (heb een lus gedubbeld, want was m'n drinkbus kwijtgespeeld op 'n afdaling), maar dit was volgens mij geen 10km extra. De 45 zal wel iets uitgerokken zijn denk, maar met zo'n tracks rijd je die extra km's gewoon erbij op ADRI en ALINE ! :-) . Deze track ga ik zeker nog 'ns rijden, en dit duurt zeker geen jaar !
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

om 7 uur gestart voor de 110 km, maar na 40 km al eerste tekenen van kramp. Aan de splitsing 110/85; de 85 beginnen volgen.
Ferme tt, uiteraard veel bekende stukken, maar nu dikwijls in tegengestelde richting.
uiteindelijk had ik een 890 hoogtemeters (gps heeft een 10 km 'gemist', dus hier kan nog iets bij;-))
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

proficiat aan de organisatie =D> =D>
pijlen ok, bevoorrading ok :lol:
mooie beklimmingen en afdalingen, single tracks genoeg en ertussen verbindingsstukken voor op adem te komen en het tempo omhoog te jagen .
Maar aan de demer waar het van breed naar enkel ging lag er een maat van mijn club er bijna in doordat een aantal race konijnen nog voorbij wouwen (volgende keer misschien een bordje plaatsen met wegversmalling zodat ze tijdig kunnen inschuiven ) want daar werd serieus doorgepeerd :lol:

had ondanks het volk toch wel nog een gemiddelde van 18,2 wat niet slecht is voor mij op 46,7 km
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ZoeNK WAS present op (bijna) alle afstanden, en zag dat het goed was :-)
Merci aan de WoeW !

PS: amai veel rohlofkes gezien !!!
timvdl
Mountainbiker
Location: TREK 4500, TREK Madone 4.5 - 2013, TREK Superfly 8 - 2015

Post by timvdl »

Dit was een toffe tocht! Zelf de 45 gedaan. Allé, ik had er 48. Volgende jaar gaan we ook is voor wat meer. Want het was inderdaad plezant tochtje.
Weet iemand waar je de afbeelding van de hoogteprofielen vind die op de folder staan?
Post Reply