3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Op de 80km kan je de optielus niet doen volgens de website, enkel op 45, 100 en 125.tyro13 wrote:Ik ga de 80km doen en mss de optielus, om maandag te schitterenof te falen
in de ardennes trophy....
Of is dit toch mogelijk?
Laatste weken wa minder kunnen fietsen dus de 80km zal mss beter zijn dan de 100km maar na het lezen van de omschrijving zou ik het spijtig vinden om de optielus te laten liggen.
-
Herder Ronny
- Mountainbiker
Post by Herder Ronny »
Inderdaad de 80km heeft niet de mogelijkheid om de optielus er nog bij te nemen, helaas!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Heb het begin van het filmpje eens bekeken,en het zag er zéér aanlokkelijk uit!
Alleen jammer dat het zo mistig en donker was toen,t'is toch zeker in de Vlaamse ardennnen gefilmd en niet in het zwarte woud??
Een ding weten we nu al zeker,het wordt zweten,zwoegen,afzien en hopelijk vooral genieten ter gelijkertijd!!
En t'zal véél warmer zijn dan nu,want kouder dan de afgelopen dagen kan niet meer,denk ik??
Voor mij mag het starten zijn bij 15°C en 25°C op den aprés,dan smaakt dat"plat waterke" nog zo goed!!??
Valt er trouwens na afloop,nog iets te eten op de weide(een 2-gangen-menu is al voldoende,voor mij)!??
Een technisch vraagsken aan de herderkes;zou het lukken met een dubbel-speed 28-32,of steek ik er best de tripple met 22 erop ??
Bandenkeuze is nog te vroeg en afhankelijk van't weer,maar ik zal er toch een opleggen met een redelijk profiel!
Bos blijft bos,en als dan nog soms ferm technisch wordt heb je best wat grip op overschot,me dunkt?
Alvast véééééél uitpijl-genot aan de schaapkes en hopelijk houden mijn slechte knieen die dag stand,
en kan ik de Frasnes-lus optimaal degusteren met het zonnebrilleke op zoals de vorige jaren?
Alleen jammer dat het zo mistig en donker was toen,t'is toch zeker in de Vlaamse ardennnen gefilmd en niet in het zwarte woud??
Een ding weten we nu al zeker,het wordt zweten,zwoegen,afzien en hopelijk vooral genieten ter gelijkertijd!!
En t'zal véél warmer zijn dan nu,want kouder dan de afgelopen dagen kan niet meer,denk ik??
Voor mij mag het starten zijn bij 15°C en 25°C op den aprés,dan smaakt dat"plat waterke" nog zo goed!!??
Valt er trouwens na afloop,nog iets te eten op de weide(een 2-gangen-menu is al voldoende,voor mij)!??
Een technisch vraagsken aan de herderkes;zou het lukken met een dubbel-speed 28-32,of steek ik er best de tripple met 22 erop ??
Bandenkeuze is nog te vroeg en afhankelijk van't weer,maar ik zal er toch een opleggen met een redelijk profiel!
Bos blijft bos,en als dan nog soms ferm technisch wordt heb je best wat grip op overschot,me dunkt?
Alvast véééééél uitpijl-genot aan de schaapkes en hopelijk houden mijn slechte knieen die dag stand,
en kan ik de Frasnes-lus optimaal degusteren met het zonnebrilleke op zoals de vorige jaren?
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
En ik ook niet
(en dit op amper 15 km van m'n deur...)
Boekt m'n vrouw wel geen week-end in de (Waalse)Ardennen (gelukkig kan mijne velo mee).
Wanneer is jullie vierde editie, al een datum ? (kwestie van voor te zijn hé)
Boekt m'n vrouw wel geen week-end in de (Waalse)Ardennen (gelukkig kan mijne velo mee).
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Om zo'n zaken te voorkomen:meester biek wrote:En ik ook niet(en dit op amper 15 km van m'n deur...)
Koop een bord waar je op schrijft:
VRIJ TE HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HERDERMARATHON, 21 MEI 2011 (als ze 't zelfde weekend houden toch)
En zo vul je verder aan op dat bord, bij mij werkt dat wonderwel
Staan er zo al een tiental op, op dat bord hier waar ze niets moet plannen, toch met mij er bij
- Dacuba
- Mountainbiker
Telt da ook op de werkvloer?prideandglory1891 wrote:Om zo'n zaken te voorkomen:meester biek wrote:En ik ook niet(en dit op amper 15 km van m'n deur...)
Staan er zo al een tiental op, op dat bord hier waar ze niets moet plannen, toch met mij er bij
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Daar heb je verlofdagen, of in uiterste nood, de dokterDacuba wrote:Telt da ook op de werkvloer?prideandglory1891 wrote:Om zo'n zaken te voorkomen:meester biek wrote:En ik ook niet(en dit op amper 15 km van m'n deur...)