Za 15/05/2010 Hertsberge / Oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Deze morgen vroeg samen met de overbuur gestart voor de 60. Dat deze rit niet dezelfde ging zijn als de winterrit, dat wisten we vooraf. Nogal fris maar toch gestart in korte mouwkes, nadien zou blijken dat dit de goede keuze was. Heel goedlopend parscours waar het soms echt vlammen was. Toch nog een beetje ingehouden en bij de buurman gebleven. Onderweg genoten van prima bevoorradingen. Bij aankomst nog fris genoeg voor het klein toerke en dan nog met het fietske naar huis.
De kilometers zijn er voor volgende week (bij de herderkes), de afdalingskes zullen ook wel geen probleem zijn, rest nog enkel de stukskes bergop :lol: :lol:. Buiten enkele brugskes niet veel kunnen trainen voor dit laatste onderdeel vandaag :lol: :lol:
Tot in de winter Hertetrappers!
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

JFK wrote:De Wes heeft al alles gezegd in feite. Het was idd vlammen tot en met. Ik heb nog geen 2u gereden over de 60km. Vooral het stuk van de lange afstand was rechtdoor knallen. ;)
is een gemiddelde van +30km/u nt een klein beetje overdreven?

gowja, just sayin'...
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Deze grysperre heeft er deze morgen van genoten. Ik voel de beentjes week na week verbeteren ...
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

@putkop : met de brommer zekere!!

c
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) Ben juuste tuis van een schoan ritje , bepijling iets minder .
:evil: :evil: Een gem. van rond de 25.6 =D> =D> . een 30 per uur
moet ge zeker meedoen mee ons volged joar in houffa .MOAR TONS
WEL BIJ DE PROFS. ](*,) #-o #-o .
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

JFK wrote:De Wes heeft al alles gezegd in feite. Het was idd vlammen tot en met. Ik heb nog geen 2u gereden over de 60km. Vooral het stuk van de lange afstand was rechtdoor knallen. ;)

32avs , jawadde. =D> =D> =D>

Leuke rit inderdaad.
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

Kwou ook nog even melden dat ik het een leuke tocht vond, proficiat aan de hertentrappers.

Is er iemand bovengeraakt langs de vaart? da laatste klimmetje? 2x geprobeerd en dan maar de brui eraan gegeven :p
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Deze morgen vroeg (7u30) gestart voor de 60km.
Ik wilde mij een beetje sparen voor morgen maar ik moest ook vandaag zeker thuis zijn tegen 11u (om 12u receptie). Dus toch redelijk doorgevlamd, hopelijk beklaagd ik het morgen niet.
De bepijling vond ik niet goed zichtbaar, gelukkig hangde er bijna bij ieder bordje een lintje waardoor beter zichtbaar.
Veel off-road maar geen enkele singletrack. Behalve die enkele afdalingen en beklimmingen juist na de eerste bevoorrading.
Het blijft toch zeker een heel mooie tocht en de moeite waard om af te komen (60km voor mij van thuis)
Op mijn teller 64km met AVS van 24.5

Kop om 11u thuis, k'had al mijn punten.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

ik krijg de schijt van die mannen met hun gemiddelde, vorige week ook langs de baan vlammen en dan stil vallen in een steen wegeltje van niks en andere bikers doen vallen ! dacht dat het nog altijd een toertocht is en geen koers !
trouwens vandaag een mooie rit gereden =D> , bepijling was iets minder maar nie voe te klagen dat slecht was
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) als ge al een poar joaren ep uien velo zit begint ge
oe dan oek nur ui gem. te kijkn :P :P . Wel up nen MTB nie ep nen
zjanettevelo mee een gebogen stuurke :lol: :lol: [-X [-X ](*,) .
Post Reply