Filip Meirhaeghe stopt met Mtb
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Euh... Kijk eens naar Dave???? Het is nog niet uitgesproken, maar dat KAN 4 jaar worden he!A d r i wrote:Vermits het over een eerste vergrijp ga zie ik hem niet meer dan 1 of 2 jaar krijgen, maar ik denk dat zijn goesting wel over zal zijn.
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
O, ja, Als er iemand na deze historie zijne Epic verkopen wil, ik ben nog steeds kandidaat he! :D .
Ik las enkele dagen en paginas geleden iets over de verkoop van de Epic en dat die nu zouden dalen, maar het blijft het beste wapen voor de stijd vind ik!!
Ik las enkele dagen en paginas geleden iets over de verkoop van de Epic en dat die nu zouden dalen, maar het blijft het beste wapen voor de stijd vind ik!!
- A d r i
- Mountainbiker
Bruylandts is in 2000 ook al eens tegen de hematocrietlamp gelopen.Johnny de Wit wrote:Euh... Kijk eens naar Dave???? Het is nog niet uitgesproken, maar dat KAN 4 jaar worden he!A d r i wrote:Vermits het over een eerste vergrijp ga zie ik hem niet meer dan 1 of 2 jaar krijgen, maar ik denk dat zijn goesting wel over zal zijn.
Meirhaeghe in 1997 trouwens ook...
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Dat wist ik niet. Vandaar misschien die 4 jaar boven zijn hoofd. Ik volg het wegwielrennen niet zo. Ben meer een MTB volger.A d r i wrote:Bruylandts is in 2000 ook al eens tegen de hematocrietlamp gelopen.Johnny de Wit wrote:Euh... Kijk eens naar Dave???? Het is nog niet uitgesproken, maar dat KAN 4 jaar worden he!A d r i wrote:Vermits het over een eerste vergrijp ga zie ik hem niet meer dan 1 of 2 jaar krijgen, maar ik denk dat zijn goesting wel over zal zijn.
Was vooral een Popeye volger. Nu?? Roel en de rest he!!!!!! Was altijd nen algemene met een lichte voorkeur voor Filip, nu dus enkel nog nen algemene. Maar ik heb nog hoop he!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Sinds vader Meirhaeghe geen dealer van Cannondale meer is ga ik er minder maar vorige week ben ik en passant 2 koersfiets-binnenbandjes gaan halen. Er stond nog volk in de winkel (potentiële kopers voor een gewone fiets) en dus ben ik er maar niet over begonnen. Je zag echter wel dat ze dachten "die kan hier over DE zaak " beginnen leuteren omdat ze weten dat ik supporter ben. Je voelt ook wel aan dat ze nog bezig zijn met de verwerking.Qube wrote:En voor "sportsbike" Filip's vader fietswinkel? Zou hij veel fan-klanten verliezen?welke gevolgen dit heeft op de jobvooruitzichten van Mevrouw Meirhaeghe
Net zoals voor Filip heb ik voor vader Meirhaeghe veel respect (fantastische vakman) en zal ik zeker (kleine) klant blijven.
Re: piep
[quote="IDTMP"]Sauser haalt zwaar uit over FILIP M. quote]
Hoe zullen we het noemen..? Een logische reactie van iemand die zich steeds maar weer kapot reed en dus
het goud niet kon bereiken..??
Ik zou er - moest ik Sauser zijn - ook niet mee kunnen lachen
Op voorwaarde dat hij natuurlijk nooit zelf betrapt wordt... Dat is dan weer iets heel anders...
Hoe zullen we het noemen..? Een logische reactie van iemand die zich steeds maar weer kapot reed en dus
het goud niet kon bereiken..??
Ik zou er - moest ik Sauser zijn - ook niet mee kunnen lachen
Op voorwaarde dat hij natuurlijk nooit zelf betrapt wordt... Dat is dan weer iets heel anders...