Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
viper
Mountainbiker

Post by viper »

vertegenwoordiger in sportvoedingssupplementen :roll:
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

A d r i wrote:Vermits het over een eerste vergrijp ga zie ik hem niet meer dan 1 of 2 jaar krijgen, maar ik denk dat zijn goesting wel over zal zijn.
Euh... Kijk eens naar Dave???? Het is nog niet uitgesproken, maar dat KAN 4 jaar worden he!
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

O, ja, Als er iemand na deze historie zijne Epic verkopen wil, ik ben nog steeds kandidaat he! :D .

Ik las enkele dagen en paginas geleden iets over de verkoop van de Epic en dat die nu zouden dalen, maar het blijft het beste wapen voor de stijd vind ik!!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

moest mijn budget da kunnen verdragen dan had ik er ook al ene zenne :drunk:

Gizmo 8)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Johnny de Wit wrote:
A d r i wrote:Vermits het over een eerste vergrijp ga zie ik hem niet meer dan 1 of 2 jaar krijgen, maar ik denk dat zijn goesting wel over zal zijn.
Euh... Kijk eens naar Dave???? Het is nog niet uitgesproken, maar dat KAN 4 jaar worden he!
Bruylandts is in 2000 ook al eens tegen de hematocrietlamp gelopen.
Meirhaeghe in 1997 trouwens ook...
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

A d r i wrote:
Johnny de Wit wrote:
Bruylandts is in 2000 ook al eens tegen de hematocrietlamp gelopen.
Dat wist ik niet. Vandaar misschien die 4 jaar boven zijn hoofd. Ik volg het wegwielrennen niet zo. Ben meer een MTB volger.
Was vooral een Popeye volger. Nu?? Roel en de rest he!!!!!! Was altijd nen algemene met een lichte voorkeur voor Filip, nu dus enkel nog nen algemene. Maar ik heb nog hoop he!
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Qube wrote:
welke gevolgen dit heeft op de jobvooruitzichten van Mevrouw Meirhaeghe
En voor "sportsbike" Filip's vader fietswinkel? Zou hij veel fan-klanten verliezen? :-?
Sinds vader Meirhaeghe geen dealer van Cannondale meer is ga ik er minder maar vorige week ben ik en passant 2 koersfiets-binnenbandjes gaan halen. Er stond nog volk in de winkel (potentiële kopers voor een gewone fiets) en dus ben ik er maar niet over begonnen. Je zag echter wel dat ze dachten "die kan hier over DE zaak " beginnen leuteren omdat ze weten dat ik supporter ben. Je voelt ook wel aan dat ze nog bezig zijn met de verwerking.

Net zoals voor Filip heb ik voor vader Meirhaeghe veel respect (fantastische vakman) en zal ik zeker (kleine) klant blijven.
idtmp
Mountainbiker

piep

Post by idtmp »

Sauser haalt zwaar uit over FILIP M.

Meer info ga naar www.mtbikers.net

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Flip FSR
Mountainbiker

Re: piep

Post by Flip FSR »

[quote="IDTMP"]Sauser haalt zwaar uit over FILIP M. quote]

Hoe zullen we het noemen..? Een logische reactie van iemand die zich steeds maar weer kapot reed en dus
het goud niet kon bereiken..?? :roll:
Ik zou er - moest ik Sauser zijn - ook niet mee kunnen lachen :evil:

Op voorwaarde dat hij natuurlijk nooit zelf betrapt wordt... Dat is dan weer iets heel anders... :^o
A d r i
Mountainbiker

Re: piep

Post by A d r i »

IDTMP wrote:Sauser haalt zwaar uit over FILIP M.

Meer info ga naar www.mtbikers.net

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ik merk hierbij fijntjes op dat Sauser beter zijn meulle zou houden want hij zou wel eens de volgende kunnen zijn !! #-o
Post Reply