Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

ff olie op het vuur gooien.
Had onze goede Lance ook geen kanker gehad?????
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

maltje wrote:ff olie op het vuur gooien.
Die heeft intussen al een emmerke beenmerg op overschot :lol:
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

welke gevolgen dit heeft op de jobvooruitzichten van Mevrouw Meirhaeghe
En voor "sportsbike" Filip's vader fietswinkel? Zou hij veel fan-klanten verliezen? :-?
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

maltje wrote:ff olie op het vuur gooien.
Het is niet omdat je kanker hebt, dat je noodzakelijk hulpmiddelen krijgt om je lichaam te laten herstellen van de ravage die chemo aanricht. Ik ben momenteel in therapie en mijn 2e en 3e kuur zijn uitgesteld omdat mijn beenmerg niet kan volgen. Maar hulpmiddelen krijg ik niet (buiten meer tijd om te herstellen).

Grtz
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Qube wrote:En voor "sportsbike" Filip's vader fietswinkel? Zou hij veel fan-klanten verliezen? :-?
Ik denk het niet, want echte fans, laten hun idoon nooit vallen!
Ik denk dat er een deel klanten gaan wegblijven, maar wat heeft een winkel met een sporter te maken??? Eigenlijk niet veel.

Nieuwe job voor Filip, de winkel overpakken lijkt me logisch, niet??
Ik heb ook al gehoord dat hij mogelijk trainer van toekomstige mountainbikers zou kunnen worden. En waarom niet, met zijn kennis en ervaring kan hij toekomstige tallenten veel bijbrengen en VOORAL zijn fout niet te maken. Want daar dienen fouten voor, om van te leren!!!
Maar er wordt zoveel geroddeld en gespeculeerd in de wereld, dus dat trainerschap zal ook wel niet aan de orde zijn!.
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Zeg, nog iets waar ik al dagen mee zit. Hoe zit het met een schorsing??? Stel en ik hoop het uit het diepste van mijn hart, Filip zit de komende 2 jaar met het pijnlijke en knagende gevoel van die gemiste medaille, dat één titelke wat nog ontbreekt op zijn palmares, dat schakeltje naar alles gewonnen te hebben. Het is 2006 en over 2 jaar komt OS 2008 Bejing/Peking eraan. Filip heeft zijn wereldreis gemaakt, zijne kleine is al een jaar oud en Filip denkt (net als Pezzo na een onderbreking) Miljaar, dat kan ik ook nog, ik ga terug trainen en ik wil naar de OS!!!! Hij is dan 37, maar dat is nog niet oud he!
Hij is nu gestopt en dus zal em geen schorsing krijgen(denk ik) . Maar zou hij dan over 4 jaar mogen gaan??? Stel hij toont dat hij het nog kan en ondertussen zijn er geen andere kanshebbers beter dan hem en mogelijk Roel of een ander (dan) nieuw talent of een nu reeds bestaand, dan volledig doorgebroken, talent!
Rekening houdend met het feit dat em het BOIC en de bond serieus tegen de borst gestoten heeft met deze Epo historie.

Nu anderzijds kan het ook zijn dat em gene fiets meer kan zien he, dat is ook een mogelijkheid. Maar ik hoop het andere.

Krijgt em nu wel een schorsing??? Of is dat over 4 jaar verjaard???
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Hoe ouder hij wordt, hoe moeilijker het zal zijn om een zeker niveau terug te bereiken, en hoe sneller er weer naar bepaalde hulpmiddelen zal gegrepen worden.
Ik zie hem niet terugkeren na een schorsing (die hij zeker zal krijgen)
Zoals hij zelf zei GAME OVER :cry:
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

A d r i wrote:Hoe ouder hij wordt, hoe moeilijker het zal zijn om een zeker niveau terug te bereiken, en hoe sneller er weer naar bepaalde hulpmiddelen zal gegrepen worden.
Ik zie hem niet terugkeren na een schorsing (die hij zeker zal krijgen)
Zoals hij zelf zei GAME OVER :cry:
Maar geen 4 jaar he!! En ze kunnen hem niet beletten te trainen he!!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik ben inderdaad ook heel benieuwd wat hij nu gaat doen om zijn dagen te vullen, hij heeft wel een diploma van PR ofwat dacht ik en zou normaal bij specialized gaan werken maar ja door deze hele comotie zal dat wel anders uitdraaien he dacht ik

Gizmo 8)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Trainen en koersen zijn 2 verschillende dingen. Vermits het over een eerste vergrijp ga zie ik hem niet meer dan 1 of 2 jaar krijgen, maar ik denk dat zijn goesting wel over zal zijn.
Post Reply