24u van Westerlo 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

mtb117 wrote:
spooky wrote:Mensen die nog volk te kort hebben of zelf nog een ploeg zoeken kunnen hier een oproep doen!
mijn ploeg doet dit jaar niet mee .ik wil wel mee kune doen
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=77095
mijn ploeg van lommel cycling heeft nog een plaatsvervanger nodig voor iemand.
Als je een pb stuurt met gsm nr, kan ik hem geven aan een verantwoordelijke die dan verder contact met je opneemt :wink:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

We zitten aan 85 inschrijvingen... dus de plaatsjes beginnen dun te worden...
MaarsMountains
Mountainbiker
Location: Scott Scale 10/Cannondale F4000SL en race Cannondale Caad7 Black Warrior

Verlichting

Post by MaarsMountains »

Weet iemand hoe lang het parcours is en welk gedeelte (hoeveel km's) 's-nachts onverlicht is? Is er mogelijkheid om batterij-packs op te laden?

Gelukkig is het volle maan (hopelijk onbewolkt!) op 27/28 juni en donker van 22.30 tot 5.00 uur.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

't is 26 & 27 juni hé!

De twee dreven zullen dit jaar niet verlicht worden. Deze zijn gewoon rechtdoor én zullen optimaal kunnen genieten van de volle maan.
Opladen gaat, er zijn plaatsen voorzien op de camping om stroom te nemen. Maar ga daar geen 100% vanuit, in het verleden zijn daar ook wel eens problemen geweest met overbelasting. Ook als het zou regenen bieden de stroomgroepen en bijhorende "paddestoelen" geen 100% zekerheid. Maar normaal gezien is het in orde.
MaarsMountains
Mountainbiker
Location: Scott Scale 10/Cannondale F4000SL en race Cannondale Caad7 Black Warrior

Post by MaarsMountains »

26 en 27 juni he? Bedankt voor de tip!

Mijn MTB-tijd staat nog op Nederland, daar lopen we qua mtb'en wat achter op jullie..... :P

Maarre... hoelang is het totale parcours nou?
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

5,8 km ongeveer waarvan een dikke 4 verlicht zijn.
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Gisteren werkgroep vergadering geweest;
Enkele belangrijke punten;
1. er zal dit jaar géén "ramp" zijn. Dus geen brug om over te rijden/vliegen. Dit is deels om veiligheidsredenen, deels om de toegankelijkheid naar het terras te verbeteren. We kregen ook elk jaar de vraag van mensen die er rond wilden rijden etc. Een andere reden is de wegeniswerken in het centrum.
2. Op uitdrukkelijk verzoek van Agentschap Natuur en Bos zal de camping dit jaar absoluut niet bereikbaar zijn met de wagen. Dus géén laden & lossen op de camping of via de Netedijk. Vandaar dat het aangewezen is met voldoende mensen te zijn op zaterdag-morgen om alle materiaal tot daar te krijgen. Wij voorzien een andere los-ruimte op een paar honderd meter van de camping.
3. De medische attesten komen ook stilaan binnen. Zij die nog niet in orde zijn; gelieve dit niet te vergeten!
4. inmiddels zitten we voor 85% volzet. dus ploegen die nog willen inschrijven, haast u want vol = vol! En het zou jammer zijn dat ploegen die al vele jaren mee doen ineens géén plaats zouden hebben.
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

Hoe zit dat nu juist met de medische attesten? Moet ik voor elk lid van onze ploeg een doktersbriefje hebben?
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Elke deelnemer moet een attest van medische geschiktheid kunnen voorleggen. U krijgt een dochument hiervoor doorgemaild.
tarheel
Mountainbiker

Post by tarheel »

Heb al een doktersattest, is dit ook geldig of moet het formulier ook nog eens worden ingevuld?
Post Reply