Half januari volgt de ultieme verkenning van de gewijzigde blauwe lus. Als alles goed gaat, volgt daarop snel de nieuwe bepijling, die men dan hopelijk laat hangen.
Bedankt voor de feed-back.
Albert Van Craen
Peter Bloso route Haacht.
Haacht - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
killerkessel
- Mountainbiker
Post by killerkessel »
AlbertAlbert VC wrote:Half januari volgt de ultieme verkenning van de gewijzigde blauwe lus. Als alles goed gaat, volgt daarop snel de nieuwe bepijling, die men dan hopelijk laat hangen.
Bedankt voor de feed-back.
Albert Van Craen
Peter Bloso route Haacht.
is de gewijzigde route al operationeel ? En zo ja is hier reeds een gps track van ?
thx
Beste,
spijtig genoeg nog niet operationeel. Gemeentelijke bureaucratie is niet in te schatten...Als je je e-mail adres geeft, stuur ik je wel een pdf-ke van de nieuwe route.
Beste gewoon mailen naar albert.vancraen@telenet.be
Ik zal er dan op replayen.
Sportieve groeten,
Albert.
spijtig genoeg nog niet operationeel. Gemeentelijke bureaucratie is niet in te schatten...Als je je e-mail adres geeft, stuur ik je wel een pdf-ke van de nieuwe route.
Beste gewoon mailen naar albert.vancraen@telenet.be
Ik zal er dan op replayen.
Sportieve groeten,
Albert.
- DeGlenne
- Mountainbiker
Vandaag de tour van Haacht nog eens gereden was echt suuuper!!
Alleen de hooiberg... wie zich daar bezig gehouden heeft weet ik niet maar overal lagen takken en stronken op het pad,zelfs op sommige stukken lagen dunne uitgerukte boompjes op de weg. Waar houden ze zich tegenwoordig toch me bezig...
Grtz
DeGlenne
Alleen de hooiberg... wie zich daar bezig gehouden heeft weet ik niet maar overal lagen takken en stronken op het pad,zelfs op sommige stukken lagen dunne uitgerukte boompjes op de weg. Waar houden ze zich tegenwoordig toch me bezig...
Grtz
DeGlenne
- Bumba
- Mountainbiker
Op zaterdag 13 november 2010 zal mountainbike club MTBHA8 een 2de "Zwerfvuil - weg ermee" aktie ondernemen op de Haachtse Bloso route.
Onvoorstelbaar wat een afval gedumpt wordt langsheen de routes
(en neen, niet door bikers hoor). Vorig jaar verzamelden wij liefts 185kg zwerfafval.
meer info via www.mtbha8.be
Ook niet MTBHA8 leden zijn welkom (misschien ideale gelegenheid voor een 1ste kennismaking met de club?).
We verzamelen om 13.30u op de markt in Haacht.
Onvoorstelbaar wat een afval gedumpt wordt langsheen de routes
meer info via www.mtbha8.be
Ook niet MTBHA8 leden zijn welkom (misschien ideale gelegenheid voor een 1ste kennismaking met de club?).
We verzamelen om 13.30u op de markt in Haacht.