2010 antwerpen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Misschien wat laat maar ik heb dit net tegengekomen op freecaster.

http://freecaster.tv/mtb/1012031/filip- ... -antwerpen
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Weet er trouwens iemand of je hier op kan rijden?
En eventueel iemand die de weg weet vanuit linkeroever naar daar? Zou het namelijk wel zelf eens willen rijden...
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Fietske op de rug binden, Schelde overzwemmen en den dijk op kruipen...
Nee, sowiezo eerst via voetgangerstunnel of fietstunnel (ter hoogte van de Kennedytunnel).
Volg daar de kaaien aan je linkerkant.
Ga voort tot je het bewoonde verlaat.
Op een bepaald moment wordt je gevraagd van het fietspad op de kasseien te rijden.
In het verlengde van die kasseibaan ligt de sluis waar net achter de Hogere Zeevaartschool ligt.
Ik weet echter niet of er toch een stuk privé is...

In het interview met Filip merk je duidelijk dat hij de locatie toegewezen heeft gekregen en helemaal niet zelf gekozen heeft. Zij hebben hem gevraagd om hun probleem dan maar op te lossen. Graag had hij er nog meer uit willen halen, maar dit is zowat alles wat er is. Indien ze het parcours daar langer willen maken, zal het echt met enkele lussen op vlak terrein zijn...

Ohja, waar is Kluisbergen terug te vinden in de kalender??? Wat mij betreft één van de beste locaties in Vlaanderen;
- prachtige omloop mogelijk
- accommodatie
- rijke geschiedenis (vb.: EK)
Weet iemand waarom er hier geen initiatief plaats vindt?

Greetz,

Julien.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Binnen een paar weken ga ik met iemand van de UCI een paar locatie's (Hoge Maai en een ander fort) bekijken, zien hoe het zit met de nodige vergunningen. Als de Hoge Maai een GO krijgt, investeer maar in een "granny" (22T vanveur).
Post Reply