Raleigh R1 7005 aluminium

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
fox float
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper FSR COMP hopeM4 crosmax XL, gianni motta integro veloce

Post by fox float »

Ja maar de lengte van een oudere vaste vork is veel kleiner dan die van een verende vork
dus de fiets gaat volgens mij toch wel hoger komen dan met die vaste vork.
Ik heb ook eens uitgerekend hoeveel het mij zou kosten om mijn oudere mtb van nieuwe onderdelen te voorzien.
Maar die kosten liggen al dicht bij hetgeen een cube of radon ofzo iets dergelijks kost, en dan heb je ineens een deftig fietsje.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Heusden_Mountainbiker wrote:mjah, dan zal i kwss wel zodner vork rijde de eerste paar jaren

Da's pas echt gevaarlijk! [-X :wink:

nogmaals: iemand n link waar ik mijn fiets ka nvinden? of mensen die weten welke fiets ik bedoel?

Raleigh is denk ik al een tijdje op z'n retour, althans in België (is er nog wel een invoerder?). Verder is het dacht ik een Brits merk, dus het is best mogelijk dat er nog een engelstalige website van bestaat. Een oud model zal je er echter niet op terugvinden. Misschien is 'ns teruggaan naar de fietsenzaak waar je hem destijds kocht een optie? Of hier wat meer informatie posten, of een fotootje...
Heusden_Mountainbiker
Mountainbiker

Post by Heusden_Mountainbiker »

wel, kben van plan een dezer dagen toch trug te gaan naar joma sport (de winkel) en het verkoopsbewijs en de rest mee te nemen en er meer info over te vragen...

toch bedankt

grtz, sam
Post Reply