belgacom grand prix gooik

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Mirlong1
Mountainbiker

Post by Mirlong1 »

Alé, Florian Vogel is al gaan vliegen (of net niet) :evil: en van Bart Brentjens is ook al geen 'trek' meer!

Nu ja, de Roel maakt veel goed 8)
cannondaleboy
Mountainbiker

Post by cannondaleboy »

Horizonbiker wrote:Kesterheide, 1755 Gooik

http://www.sport.be/mtbgrandprix/gooik/ ... /parcours/
morgen gaan we verkennen om 11u.
mercikes :-D
Horizonbiker
Mountainbiker

Post by Horizonbiker »

parking voor de deelnemers is langs de Ninoofsesteenweg !! Als je in de GPS kesterheide ingeeft krijg je een smalle kronkelweg omhoog, dit is enkel voor de gewone parking van de toeschouwers.
Parcour is tof, zeker technisch genoeg, leuke afdalingen en klimmetjes waarvan sommige kort en venijnig, genoeg plaats om voorbij te steken ( of voorbij gestoken worden #-o ) na de regen van voorbije nacht in combinatie met de klei glibberig maar da hoort erbij zeker. Op sommige momenten zaten de bandjes wel vol geplakt. Leuk overzicht over een groot gedeelte van het parcour voor de toeschouwers.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Deze voormiddag verkend en ik moet zeggen: mooi parcours! Er zitten twee langere "klim"stroken in, voor de rest is het draaien en keren. Maar toch net anders dan in Antwerpen. De afdalingen zijn iets ruwer, er moet wat meer op een kantje gereden worden, er is al eens een boomwortel die een invloed heeft op je rijtraject,...

Ik hoop dat het droog blijft, want het was vanmorgen om half elf al glibberig met dat speklaagje. Een Rocket Ron was voor 80% van het parcours geschikt, maar op die andere 20% zijde dan wel een sukkelaar.
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

smeer de beentjes maar in .Is niet te onderschatte ,er zit een klim in waar ik elke keer plafoneerde .DE afdaling int bos is technisch maar niet snel zie dat je hier vooraan zit na de start . Er is 1 loop strook bij waar juist voor een helling een greppel ligt met water daar zal je moeten afstappen en lopen.
Voor de rest prima parcour en mtb achtig genoeg.
Mitrix
Mountainbiker

Post by Mitrix »

Ik zal aan de kassa zitten tot rond een uur of 3... Net op tijd om om 15u35 naar de Elite vrouwen te gaan kijken ;)

Vorige week ook 24h gereden en toen viel het terrein zeer goed mee (droog). Ik herinner mij echter ook nog de eerste editie van die 24h waarbij het in de week ervoor veel geregend had. Toen was het echt afzien, in het bijzonder door de plakkende modder. Veel succes dus aan al diegen die morgen zullen rijden (of vandaag gereden hebben)!
Horizonbiker
Mountainbiker

Post by Horizonbiker »

Ik zal aan de kassa zitten tot rond een uur of 3... Net op tijd om om 15u35 naar de Elite vrouwen te gaan kijken

Mitrix, als je dan toch blijkbaar in de organisatie zit, een vraagje.
Tot hoe laat kunnen de junioren (start 13.30) zich aanmelden, dit is nergens terug te vinden.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Horizonbiker wrote:Ik zal aan de kassa zitten tot rond een uur of 3... Net op tijd om om 15u35 naar de Elite vrouwen te gaan kijken

Mitrix, als je dan toch blijkbaar in de organisatie zit, een vraagje.
Tot hoe laat kunnen de junioren (start 13.30) zich aanmelden, dit is nergens terug te vinden.
De juniors starten om 15:30

De elites om 13:00. :wink:
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Alle de nys eeft weral gewonne #-o
Paulissen 3de =D>
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Kabush beetje te rap vertrokken. Heeft 'm mogen bekopen...Roel had misschien ook beter direct van in 't begin "zijn" tempo gereden.
Post Reply