Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

tbfkai wrote:
- Epo is een erkend medicijn.
.
ik had het helemaal niet over EPO, Ivo. Er zijn nog andere middelen (die nog niet goedgekeurde geneesmiddelen zijn voor kankerpatienten ) die niet opspoorbaar zijn omdat er voor zover ik weet zelfs nog niet naar gezocht wordt (stroper vs jager weet je wel) . bvb Aranesp is nog maar sinds kort verkrijgbaar.
En meer ga ik daar niet over zeggen. Zoals Flupke zei. GAME OVER. :drunk:
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

jerommeken wrote:
tbfkai wrote:
Quadrifoglio wrote:'t is een spijtig eind...

Ik vind het altijd super als een sportman op zijn hoogtepunt beslist te stoppen. De manier waarop is in dit geval niet zo geslaagd... Het was me al opgevallen in verschillende interviews (Ché, Humo etc...) dat hij echt geobsedeerd leek door die gouden plak. Vergeten te relativeren???

Eén ding is nog erger dan profs die "pakken": nl amateurs die pakken. Ik ben dus niet zo heel zeker of dat "geldgewin" er eigenlijk voor veel tussenzit!?

Hopelijk keert hij onze sport nu niet helemaal de rug toe.

Sterkte!
Hoezo geen geldgewin bij amateurs? Al ooit met een voetballer gesproken uit een provinciaal clubke? :roll:
Of met een Elite zonder contract ? Ook die gasten scheppen serieus wat geld. En ook daar wordt er geslikt :kijk maar naar de zegekoning van vorig jaar, levenslang geschorst.
Ja zo kan je 't ook bezien natuurlijk.

Ik herinner me nog een klasgenoot uit de humaniora die 8000fr/maand verdiende met zijne voetbal. Als 16 jarige is dan een mooi sommetje om te hebben/niet te hebben...

Blijkbaar kies ik altijd de verkeerde sporten... Ben nochtans 3x kampioen van België geweest in het ijshockey (2° divisie) en toch moest ik elk jaar 12000 ballen inschrijving betalen. Schaatsen (10.000), pak (30.000 fr) sticks (1200fr/stuk), "gewone" schaatsbeurten (120fr/keer) etc... alles zelf te betalen. Bijna het ganse loon van mijn vakantiejob ging hier dan ook aan op.

Ik zal me dus anders uit drukken er zijn dus kiekens die zelf vanalles en nog wat slikken zonder dat ze er ook maar iets aan verdienen. Zie fitness. Op 3 maand wordt je een kleerkast... Yeah Right. [-X
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Johnny de Wit wrote:Die Sauser is een lul!!! Waarom denkt ge dat Roel die niet moet??? Ambetant ventje da Zwitserke!!!! Ik hoop dat Roel 'em verloren rijdt in Athene!!!! Neh!!

Eigen mening !!! Mag he, is een forum voor, voor meningen.
Bwah, ge hebt min of meer gelijk. Ik denk dat andere sporters best hun mond kunnen houden ipv na te trappen. Maar dat is weer een andere discussie...

De uitlatingen van Sauser vind ik niet echt "slim" maar bon.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Quadrifoglio wrote: fitness. Op 3 maand wordt je een kleerkast... Yeah Right. [-X
Nochtans zelf meegemaakt. Gast die tesamen met mij "introductieles" kreeg op de fitness, van het type "kiekeborst", kende da? Zes maand later kreeg hij zijn nek (en de rest, maar vooral zijn nek, duidt op een bepaald type doping dacht ik) nimeer door de deur... ZELF meegemaakt, mijn mond viel open toen ik die terugzag... :-?

Maargoed, ik dwaal af... :roll:
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

Dzjowie wrote:Nochtans zelf meegemaakt.
Awel ja, 't is naar een gelijkaardige situatie dat ik verwijs. Nog een jaar later was het dan ne vette papzak (excuseer voor 't woordgebruik) geworden. Ah ja, een meiske tegengekomen en gestopt met trainen...
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Quadrifoglio wrote:
Dzjowie wrote:Nochtans zelf meegemaakt.
Awel ja, 't is naar een gelijkaardige situatie dat ik verwijs. Nog een jaar later was het dan ne vette papzak (excuseer voor 't woordgebruik) geworden. Ah ja, een meiske tegengekomen en gestopt met trainen...
Altijd de schuld van anderen, is het de druk en de commercie niet, dan zijn het wel de maskes [-X :wink:
Thomaz
Mountainbiker

Post by Thomaz »

Focussen op artsen en dergelijke begeleiders. Veel out-of-comptetition controles, mag over de hele wereld, dus geen trainingskamp is veilig. Doorzoekingen van huis, auto, arts' huis, trainers' huis, hotelkamer, enz; telefoontjes structureel aftappen. Daar stemmen de renners ook mee in.
Hmm... met ons Belgische gerecht? Internationaal recht dan? Dit is niet eens mogelijk om verkrachters en zware criminele bendes aan te pakken... Ik ben fel tegen dopinggebruik en voor strengere controle's maar dit is volgens mij:

- moeilijk internationaal (of zelfs nationaal) realiseerbaar
- één stap te ver

Op basis van duidelijke concrete aanwijzingen (getuigenissen, eerder gevonden zaken, ...) ja, maar structureel en willekeurig, yeah right...

Soit, genoeg geluld... ben weg naar SVK ;-)
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Aangezien ik spijtig genoeg verhinderd ben geweest om die halve Mountainbike.be-meeting in Oud-Heverlee te vervoegen, zal ik hier maar wat lullen: iemand er eigenlijk een idee van welke gevolgen dit heeft op de jobvooruitzichten van Mevrouw Meirhaeghe (de persoonlijke verzorgster van FM)?
viperke
Mountainbiker

Post by viperke »

zij is niet in de fout gegaan dus zij zal wel niet ontslagen worden lijkt me..
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

metsie wrote:men schoonvader had onlangs kanker en om te herstellen heeft deze brave man ook 6 inspuitingen met epo gekregen, om maar te zeggen.
Chemo breekt dan ook de snelstgroeiende cellen in het lichaam af: maw het beenmerg. In zo'n situatie vind ik het perfect normaal dat ze middelen toedienen om de bloedwaarden terug op niveau te krijgen.

Grtz
Post Reply