Zo 16/05/2010 Langdorp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hoi woew's, de kodo's kemmel komen eraan en dit keer ga ik mijn grens een beetje verleggen en doe ik de 80 ..allez 't is te hopen dat er geen 90 zijn en 't is te hopen dat 't mooi weer is en 't is te hopen dat er nog een paar schuimende aprètjes overblijven wanneer ik halfdood, uitgedroogd en moegestreden over de lijn zal strompelen. Ik kijk er al naar uit!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic
Post by touchdownbiker »
een massage achteraf en ge voelt u helemaal herboren, gene bang , die donker bruin drankskes met ne schuimende kraag zullen er zeker genoeg zijn.CuBiker wrote:hoi woew's, de kodo's kemmel komen eraan en dit keer ga ik mijn grens een beetje verleggen en doe ik de 80 ..allez 't is te hopen dat er geen 90 zijn en 't is te hopen dat 't mooi weer is en 't is te hopen dat er nog een paar schuimende aprètjes overblijven wanneer ik halfdood, uitgedroogd en moegestreden over de lijn zal strompelen. Ik kijk er al naar uit!
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
na ongeveer 30 km is de splitsing 45 - 70 en op 15km voor einde komt alles terug samen.zero wrote:wanneer splitsen de 45 en de 70 km? en wanneer komen ze terug samen?
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
Laat ons zeggen, we hebben daar een verrassingske ook al is het broedsezoen bezig.bram DR wrote:Ik kom af voor de 110 km, op de flyer staat dat de tt tot in st joris winge komt. Is dat dan het troostembergbos?
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
gans het parcour is verdeeld in blokken zodat ongeveer elke 20 tot max 22 km een bevoorrading plaatsvind. enkel op de 70 zal de twede bevoorrading ietske korter ( <20km) volgen omdat ge hier ne doorsteek maakt op de 85km. De lus van de 85/110 krijgt als extra een energiegel. In de 85 zit het tienbunderbos met enkele spectaculaire klimmen en afdalingen. Hier is Black Phantom eigenlijk nog Peter van de afdaling met naam " Descente Possible " (zelf vind ik dit een fantastisch stuk). Op de 110 hebben we nog een verrassing in petto wat betreft vergunningen. Diegene die op de hoogte zijn van de mogelijkheden zullen dit ervaren als ze de extra lus rijden.G-Stoel wrote:Kunnen jullie een korte beschrijving geven hoe het parcour loopt en wat het verschil is tussen 70 , 85 en 110 ?
Ik ben van plan om met de fiets vanuit Beerzel te komen en minstens de 70 te doen.
Misschien doe ik een langere toer en rij ik onderweg dan terug : bvb vanaf Gijmel of Gelrode.Alvast bedankt en tot zondag.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Re: 16/05/2010 wolfsdonk - Langdorp => 3Action Classic
Post by touchdownbiker »
Blijkbaar zou de afslag of afrit Aarschot terug open zijn door einde der werken. Moet hier zelf nog een kijkje gaan nemen en zaterdag weet u meer via deze weg.touchdownbiker wrote:opmerking voor diegene die van A2 komen (autostrade leuven naar Aarschot)
de afrit van Aarschot is hier afgesloten ge kunt best de afslag van rotselaar nemen en aan de rotonde naar Arschot afslaan. Vanaf de AEX (american bar extreem) zullen er borden staan om u verder te begeleiden.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik kom helpen en dan lukt dat wel, zo met ons 2'tjes. Een tafeltje, links om den hoek.koenvools wrote:Oe krijgt ge dat op: 110 km gratis spaghetti ?
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik kom helpen en dan lukt dat wel, zo met ons 2'tjes. Een tafeltje, links om den hoek.koenvools wrote:Oe krijgt ge dat op: 110 km gratis spaghetti ?