Parcours ligt er perfect berijdbaar bij .
Tot morgen.
Stefke ABSALON
Do 13/05/2010 Londerzeel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Degelijke rit met, een te verwachten terrein, naar merchtem en terug
mooi uitgepijld, soms tot 5 pijlen per bocht, mooi zo.
goede apres met lekkere steenbrugge trippel
(ook van palm
) wat wil een mens nog meer.
Uiteindelijk nog wat extra km'ers gedaan samen met wat andere Sibbers 5eric en kristof) goed voor 78km.
H
et uiteindelijk gemiddelde is stevig gezakt na het bezoek aan vosse finne.
maar toch een mooi 22,5.
323 hm'ers
Streets
mooi uitgepijld, soms tot 5 pijlen per bocht, mooi zo.
goede apres met lekkere steenbrugge trippel
Uiteindelijk nog wat extra km'ers gedaan samen met wat andere Sibbers 5eric en kristof) goed voor 78km.
H
et uiteindelijk gemiddelde is stevig gezakt na het bezoek aan vosse finne.
maar toch een mooi 22,5.
323 hm'ers
Streets
- pertotal
- Mountainbiker
ik heb voor de 42 gekozen omdat ik alleen moest rijden en onderweg niet veel volk ben tegen gekomen.
het lag er perfect berijdbaar bij en was een heel snelle rit 42.65km in een tijd van 1u49min.
de bevoorrading was simpel met een cakeje en een wafeltje of een stuk banaan en appelsien en lekker drankje,voor mij is dit ook voldoende.
afspuitstand was in orde en de douches waren ook ok.
en het weer...tja,spijtig dat we dit nog niet kunnen bestellen.
het is de eerste keer dat ik deze tocht rijd en normaal gezien ben ik er op de volgende afspraak(02/01)terug bij.
om in deze streek te rijden was het dik in orde,proficiat aan de organisatie
en tot volgend jaar
het lag er perfect berijdbaar bij en was een heel snelle rit 42.65km in een tijd van 1u49min.
de bevoorrading was simpel met een cakeje en een wafeltje of een stuk banaan en appelsien en lekker drankje,voor mij is dit ook voldoende.
afspuitstand was in orde en de douches waren ook ok.
en het weer...tja,spijtig dat we dit nog niet kunnen bestellen.
het is de eerste keer dat ik deze tocht rijd en normaal gezien ben ik er op de volgende afspraak(02/01)terug bij.
om in deze streek te rijden was het dik in orde,proficiat aan de organisatie
- Dickie
- Mountainbiker
Onderweg naar ginder met Bulls-Eye wat motregen gehad vanaf Temse tot in Puurs, in Londerzeel was het terug droog toen we net na 8'en inschreven.
Onderweg trouwens nog een leuk off-road stukje gehad tussen de Theo Andriesstraat en de Hof ter Bollendreef.
De afpijling van de tt was prima
.
Het off-road-gehalte zat ook goed met slechts hier en daar een plek modder, de glibberige afdaling langs die wei met de gele plakmodder buiten beschouwing latend
Het was de moeite waard om de futskes af te spoelen.
Op de aprés nog verschillende bekende gezichten tegengekomen, Patje2, Streets, Morriske van 'hierneffe', Murdock en nog enkele Greenbikers.
Een snel parcourske blijkbaar en omdat de donkere Steendonck té goed smaakte hebben we daar wat langer kunnen nagenieten
Op de terugweg terug motregen die gaandeweg in 'echte' regen veranderde, da was minder gezellig.
Toch content, een leuke voormiddag en 108km in de benen, al wat bagage voor de zomermarathons.
Onderweg trouwens nog een leuk off-road stukje gehad tussen de Theo Andriesstraat en de Hof ter Bollendreef.
De afpijling van de tt was prima
Het off-road-gehalte zat ook goed met slechts hier en daar een plek modder, de glibberige afdaling langs die wei met de gele plakmodder buiten beschouwing latend
Het was de moeite waard om de futskes af te spoelen.
Op de aprés nog verschillende bekende gezichten tegengekomen, Patje2, Streets, Morriske van 'hierneffe', Murdock en nog enkele Greenbikers.
Een snel parcourske blijkbaar en omdat de donkere Steendonck té goed smaakte hebben we daar wat langer kunnen nagenieten
Op de terugweg terug motregen die gaandeweg in 'echte' regen veranderde, da was minder gezellig.
Toch content, een leuke voormiddag en 108km in de benen, al wat bagage voor de zomermarathons.