Nu ja, de Roel maakt veel goed
belgacom grand prix gooik
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
cannondaleboy
- Mountainbiker
Post by cannondaleboy »
mercikesHorizonbiker wrote:Kesterheide, 1755 Gooik
http://www.sport.be/mtbgrandprix/gooik/ ... /parcours/
morgen gaan we verkennen om 11u.
- Horizonbiker
- Mountainbiker
Post by Horizonbiker »
parking voor de deelnemers is langs de Ninoofsesteenweg !! Als je in de GPS kesterheide ingeeft krijg je een smalle kronkelweg omhoog, dit is enkel voor de gewone parking van de toeschouwers.
Parcour is tof, zeker technisch genoeg, leuke afdalingen en klimmetjes waarvan sommige kort en venijnig, genoeg plaats om voorbij te steken ( of voorbij gestoken worden
) na de regen van voorbije nacht in combinatie met de klei glibberig maar da hoort erbij zeker. Op sommige momenten zaten de bandjes wel vol geplakt. Leuk overzicht over een groot gedeelte van het parcour voor de toeschouwers.
Parcour is tof, zeker technisch genoeg, leuke afdalingen en klimmetjes waarvan sommige kort en venijnig, genoeg plaats om voorbij te steken ( of voorbij gestoken worden
Deze voormiddag verkend en ik moet zeggen: mooi parcours! Er zitten twee langere "klim"stroken in, voor de rest is het draaien en keren. Maar toch net anders dan in Antwerpen. De afdalingen zijn iets ruwer, er moet wat meer op een kantje gereden worden, er is al eens een boomwortel die een invloed heeft op je rijtraject,...
Ik hoop dat het droog blijft, want het was vanmorgen om half elf al glibberig met dat speklaagje. Een Rocket Ron was voor 80% van het parcours geschikt, maar op die andere 20% zijde dan wel een sukkelaar.
Ik hoop dat het droog blijft, want het was vanmorgen om half elf al glibberig met dat speklaagje. Een Rocket Ron was voor 80% van het parcours geschikt, maar op die andere 20% zijde dan wel een sukkelaar.
smeer de beentjes maar in .Is niet te onderschatte ,er zit een klim in waar ik elke keer plafoneerde .DE afdaling int bos is technisch maar niet snel zie dat je hier vooraan zit na de start . Er is 1 loop strook bij waar juist voor een helling een greppel ligt met water daar zal je moeten afstappen en lopen.
Voor de rest prima parcour en mtb achtig genoeg.
Voor de rest prima parcour en mtb achtig genoeg.
Ik zal aan de kassa zitten tot rond een uur of 3... Net op tijd om om 15u35 naar de Elite vrouwen te gaan kijken 
Vorige week ook 24h gereden en toen viel het terrein zeer goed mee (droog). Ik herinner mij echter ook nog de eerste editie van die 24h waarbij het in de week ervoor veel geregend had. Toen was het echt afzien, in het bijzonder door de plakkende modder. Veel succes dus aan al diegen die morgen zullen rijden (of vandaag gereden hebben)!
Vorige week ook 24h gereden en toen viel het terrein zeer goed mee (droog). Ik herinner mij echter ook nog de eerste editie van die 24h waarbij het in de week ervoor veel geregend had. Toen was het echt afzien, in het bijzonder door de plakkende modder. Veel succes dus aan al diegen die morgen zullen rijden (of vandaag gereden hebben)!
- Horizonbiker
- Mountainbiker
Post by Horizonbiker »
Ik zal aan de kassa zitten tot rond een uur of 3... Net op tijd om om 15u35 naar de Elite vrouwen te gaan kijken
Mitrix, als je dan toch blijkbaar in de organisatie zit, een vraagje.
Tot hoe laat kunnen de junioren (start 13.30) zich aanmelden, dit is nergens terug te vinden.
Tot hoe laat kunnen de junioren (start 13.30) zich aanmelden, dit is nergens terug te vinden.
- Ruben S.
- Mountainbiker
De juniors starten om 15:30Horizonbiker wrote:Ik zal aan de kassa zitten tot rond een uur of 3... Net op tijd om om 15u35 naar de Elite vrouwen te gaan kijken
De elites om 13:00.