Ik heb zelf met 2X Continental Race King 2.0 gereden. Geen enkel probleem gehad. Dus zoals het er zaterdag en zondag bij lag was het volgens mij perfect te doen met een RaRa.Treg wrote:OK, iemand van de organisatie moest ik hebbenindy wrote:Gisteren en zaterdag ben ik rit 2 en 3 gaan verkennen. Ondergrond lag er redelijk bij. Nergens echt problemen gehad met modder. Ondergrond was nat maar vlot berijdbaar.Treg wrote:Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)![]()
Momenteel dus nog te doen met 2 X RaRa neem ik aan?
Zal nog even afwachten tot morgen wat de weergoden nog in petto hebben alvorens te beslissen of het 2 x RaRa, NoNiRaRa of NoNiNoNi wordt....
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
verstappen
- Mountainbiker
LCMT 4daagse
Post by verstappen »
Kan iemand mij aub de 4 tracks (gps) doorsturen want ik krijg maar niets aan.... geertverstappen26@hotmail.com
velen dank en tot donderdag!!!
veel succes iedereen!!!
velen dank en tot donderdag!!!
veel succes iedereen!!!
-
verstappen
- Mountainbiker
gps trakcs
Post by verstappen »
Hallo Bert,
wil je de tracks doorsturen naar mijn email adres: geertverstappen26@hotmail.com
wat je van het ontbijt kan verwachten weet ik niet dit is mijn eerste keer dus....
dank bij voorbaat voor tracks
wil je de tracks doorsturen naar mijn email adres: geertverstappen26@hotmail.com
wat je van het ontbijt kan verwachten weet ik niet dit is mijn eerste keer dus....
dank bij voorbaat voor tracks