Dan ga ik eens kijken; als mijn sleutelbeentje terug aan mekaar staatphille wrote:idd we zijn er via de linkeronderhoek afgereden/gegleden
Zo 09/05/2010 Kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fijne tocht met super bevoorrading!
Misschien een moeilijke vraag voor de gps-rijders hier, maar zou iemand mij het percentage vd asfaltklim kunnen geven die na de extreme kwam. Dit was de hollestraat geloof ik. Rede: wij gaan van de zomer de ventoux proberen op te rijden en ik vroeg mij af of dit dicht bij de ventoux aanleunt of niet.
Thanks!
Misschien een moeilijke vraag voor de gps-rijders hier, maar zou iemand mij het percentage vd asfaltklim kunnen geven die na de extreme kwam. Dit was de hollestraat geloof ik. Rede: wij gaan van de zomer de ventoux proberen op te rijden en ik vroeg mij af of dit dicht bij de ventoux aanleunt of niet.
Thanks!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
phille wrote:idd we zijn er via de linkeronderhoek afgereden/gegleden
Is dat recht naar beneden die extreme afdaling en zat die vorig jaar ook in de Tt van Bertem. Dan ben ik er af gereden, deze was ook zéér steil . Denk dat het dezelfde is.
- Manouche
- Mountainbiker
De plaatsaanduiding: Extreem: 50.871141° 4.573274° klopt perfect!
Vandaag het parcours nog eens gereden. Dat was makkelijk want de pijlen hingen er nog. Conditie van de tracks is nog steeds perfect. Inclusief 'De Extreme' (Was wel vooraleer het regende)
Het voordeel van zo'n toertocht is dat sommige paden die in de winter door de houthakkers versperd of kapotgereden waren, nu terug berijdbaar zijn nadat jullie met zijn allen er overheen raasden. Merci, nu kan ik in de week lekker doorsjezen.
Anderzijds hoop ik dat deze streek niet het slachtoffer wordt van zijn populariteit. Er zijn al drie clubs die er hun toertochten organiseren. Ik neem aan dat deze clubs met elkaar een beetje rekening houden bij het uitstippelen van hun parcours en bepaalde stukken bos niet té zeer onder druk zetten.
Vergeet jullie wegwijzers niet weg te halen.
Vandaag het parcours nog eens gereden. Dat was makkelijk want de pijlen hingen er nog. Conditie van de tracks is nog steeds perfect. Inclusief 'De Extreme' (Was wel vooraleer het regende)
Het voordeel van zo'n toertocht is dat sommige paden die in de winter door de houthakkers versperd of kapotgereden waren, nu terug berijdbaar zijn nadat jullie met zijn allen er overheen raasden. Merci, nu kan ik in de week lekker doorsjezen.
Anderzijds hoop ik dat deze streek niet het slachtoffer wordt van zijn populariteit. Er zijn al drie clubs die er hun toertochten organiseren. Ik neem aan dat deze clubs met elkaar een beetje rekening houden bij het uitstippelen van hun parcours en bepaalde stukken bos niet té zeer onder druk zetten.
Vergeet jullie wegwijzers niet weg te halen.
-
Downhilbiker
- Mountainbiker
Reaktie
Post by Downhilbiker »
Ik ben lid van de downhilbikers,en dacht dat ik de streek toch wel kon.Ze hebben me daar toch wel twee nieuw singeltraks gevonden,zeker.Chapoo manne,goej afpijling,bevooradingen ok,en singeltracks a volont;,wa moet ne mens meer hebben.Bedankt,de Protter.