LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gisteren en zaterdag ben ik rit 2 en 3 gaan verkennen. Ondergrond lag er redelijk bij. Nergens echt problemen gehad met modder. Ondergrond was nat maar vlot berijdbaar.Treg wrote:Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Vorig jaar at ik alles wat er te vreten viel. Resultaat: + 2 kg na 4 dagen bikencrawler wrote:Wat eten jullie zoal voor de start van de lcmt en tijdens de rit ??
ik ga voor 6 pannekoeken voor de rit met wat fruitsap
tijdens de rit om het halfuur stukje energybar ,om het 1h30 e gelleke
en veel aquarius , na de rit wat eiwitten .
Dit jaar ga'k me een beetje meer inhouden:
Stevig ontbijt. Tijdens de rit isotone sportdrank tussen de bevoorradingen en aan de bevoorradingen een koekske, broodje, ...
Na de rit chocomelk, 's avonds nog eens goed eten en dat dan 4 keer he
- Treg
- Mountainbiker
OK, iemand van de organisatie moest ik hebbenindy wrote:Gisteren en zaterdag ben ik rit 2 en 3 gaan verkennen. Ondergrond lag er redelijk bij. Nergens echt problemen gehad met modder. Ondergrond was nat maar vlot berijdbaar.Treg wrote:Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)
Momenteel dus nog te doen met 2 X RaRa neem ik aan?
Zal nog even afwachten tot morgen wat de weergoden nog in petto hebben alvorens te beslissen of het 2 x RaRa, NoNiRaRa of NoNiNoNi wordt....
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Gewoon goeie noppenbanden steken, das dan een zorg minder als 't toch zou regenen.Treg wrote:OK, iemand van de organisatie moest ik hebbenindy wrote:Gisteren en zaterdag ben ik rit 2 en 3 gaan verkennen. Ondergrond lag er redelijk bij. Nergens echt problemen gehad met modder. Ondergrond was nat maar vlot berijdbaar.Treg wrote:Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)![]()
Momenteel dus nog te doen met 2 X RaRa neem ik aan?
Zal nog even afwachten tot morgen wat de weergoden nog in petto hebben alvorens te beslissen of het 2 x RaRa, NoNiRaRa of NoNiNoNi wordt....
Voor mij Geax Barro Mountain en laat het maar lekker vettig liggen dan.
- Lander2009
- Mountainbiker
Post by Lander2009 »
Ik heb vanavond rond 17u de routes op gps-file ontvangen. De rest van de info vind ge op de website he.Simon46 wrote:Bij mij wordt het NoNi-RoRo.
Hopelijk krijgen we morgen de mail.
Kheb er zin in