LCMT 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)
Simon46
Mountainbiker

Post by Simon46 »

Heeft er iemand de mail gekregen met het plan van de ritten enzo?
In de mail die we woensdag gekregen hebben stond dat we deze vandaag gingen krijgen. Ik heb nog niets ontvangen. Dat het maar rap donderdag is e :wink:
indy
Mountainbiker

Post by indy »

Treg wrote:Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)
Gisteren en zaterdag ben ik rit 2 en 3 gaan verkennen. Ondergrond lag er redelijk bij. Nergens echt problemen gehad met modder. Ondergrond was nat maar vlot berijdbaar.
Jeanke6
Mountainbiker
Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5

Post by Jeanke6 »

crawler wrote:Wat eten jullie zoal voor de start van de lcmt en tijdens de rit ??

ik ga voor 6 pannekoeken voor de rit met wat fruitsap

tijdens de rit om het halfuur stukje energybar ,om het 1h30 e gelleke

en veel aquarius , na de rit wat eiwitten .
Vorig jaar at ik alles wat er te vreten viel. Resultaat: + 2 kg na 4 dagen biken :-)

Dit jaar ga'k me een beetje meer inhouden:

Stevig ontbijt. Tijdens de rit isotone sportdrank tussen de bevoorradingen en aan de bevoorradingen een koekske, broodje, ...

Na de rit chocomelk, 's avonds nog eens goed eten en dat dan 4 keer he :-)
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

indy wrote:
Treg wrote:Toevallig iemand een idee over hoeveel het ginder de laatste tijd al geregend heeft en hoe de ondergrond er zoal bij ligt de laatste dagen? (en komende dagen?)
Gisteren en zaterdag ben ik rit 2 en 3 gaan verkennen. Ondergrond lag er redelijk bij. Nergens echt problemen gehad met modder. Ondergrond was nat maar vlot berijdbaar.
OK, iemand van de organisatie moest ik hebben :wink:
Momenteel dus nog te doen met 2 X RaRa neem ik aan?
Zal nog even afwachten tot morgen wat de weergoden nog in petto hebben alvorens te beslissen of het 2 x RaRa, NoNiRaRa of NoNiNoNi wordt....
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Treg wrote:
indy wrote:
OK, iemand van de organisatie moest ik hebben :wink:
Momenteel dus nog te doen met 2 X RaRa neem ik aan?
Zal nog even afwachten tot morgen wat de weergoden nog in petto hebben alvorens te beslissen of het 2 x RaRa, NoNiRaRa of NoNiNoNi wordt....
Gewoon goeie noppenbanden steken, das dan een zorg minder als 't toch zou regenen.
Voor mij Geax Barro Mountain en laat het maar lekker vettig liggen dan.
:P
:wink:
Simon46
Mountainbiker

Post by Simon46 »

Bij mij wordt het NoNi-RoRo.
Hopelijk krijgen we morgen de mail.
Lander2009
Mountainbiker

Post by Lander2009 »

Simon46 wrote:Bij mij wordt het NoNi-RoRo.
Ik heb vanavond rond 17u de routes op gps-file ontvangen. De rest van de info vind ge op de website he.

Kheb er zin in :bounce:
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Lander2009 wrote:
Ik heb vanavond rond 17u de routes op gps-file ontvangen. De rest van de info vind ge op de website he.

niets ontvangen... #-o
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Dr.Gonzo wrote:
Lander2009 wrote:

niets ontvangen... #-o
hier ook niks ontvangen...
Post Reply