Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
jeroenh
Mountainbiker

Post by jeroenh »

wij hebben dit ook eens getest bij ons in de winkel en voelde wel iets van verschil... zal wel tussen de oren zitten maar toch..
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Die van ons ook toegekomen vandaag. Mijn echtgenote heeeel heeeel sceptisch, maar moest toch ook toegeven dat ze verschil voelde in het evenwicht en de flexibiliteit.
Fret Raket
Mountainbiker

Post by Fret Raket »

De firma stond ook met een eigen stand in Houffalize afgelopen weekend en ze verkochten vlot de bandjes (de zwarte waren zelfs uitverkocht).
Heb de truuk met mezelf ook laten uitvoeren en het was toch vreemd, met het bandje konden ze je nauwelijks omtrekken. Was er ook sceptisch over, maar toch..
Vriendin heeft eentje gekocht, benieuwd of er binnenkort iets gaat verbeteren :-k
TrailRider
Mountainbiker

Post by TrailRider »

Had dat niks te maken met het feit dat ge zonder bandje eerst op 2 benen moest staan en uw armen strekken en daarna pas op 1 been. Bij de test met het bandje moest ge dan weer van de eerste keer op 1 been gaan staan.
Ik sta er toch ook maar zeer kritisch tegenover ze. Mochten ze het mij nu geven om voor een maand ofzo uit te proberen dan wil ik da nog wel doen.
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Het lijkt hier een beetje op TellSell Image
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

jor_m wrote:Had dat niks te maken met het feit dat ge zonder bandje eerst op 2 benen moest staan en uw armen strekken en daarna pas op 1 been. Bij de test met het bandje moest ge dan weer van de eerste keer op 1 been gaan staan.
Ik sta er toch ook maar zeer kritisch tegenover ze. Mochten ze het mij nu geven om voor een maand ofzo uit te proberen dan wil ik da nog wel doen.
Neen ... er bestaan nog een aantal andere tests. zie vorig bericht
( http://www.power-balance.nl/10_FE/index ... 0&ix=6&xx= )
En op internet staan er nog veel andere test ...
RIBI
Mountainbiker

Post by RIBI »

Dat magnetisch veld werk echt.
Ik rij al een jaar met een magneet in mijn broek.
Van zolang heb ik al geen platte band meer gehad achteraan.
De spijkers kleven gewoon aan mijn broek.
Laat U toch niks wijsmaken wees een beetje kritisch
Giobiker
Mountainbiker

Post by Giobiker »

Och ja, waarom zou je het niet een keer proberen, je kunt er niet echt aan gekloot zijn he als je er eentje op ebay koopt voor 9 Dollar, en ze sturen het nog gratis op ook.
En als het niet werkt, dan heb je nog een leuk armbandje he :wink:

Gio.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

nog iemand die het ondertussen heeft?
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Ik alvast niet maar het wint aan gebruikers met de dag denk ik. Daarstraks de WC downhill in Leogang gevolgd via freecaster en daar heb ik ook enkele riders met zo'n bandje gezien.
Post Reply