Za 22/05/2010 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik zal het bij 1 optreden houden,denk ik,gezien de zwaarte van deze rit?
Vorig jaar vrij goed getraind en toch na 100km opkomende krampen!!
Ben dan nog met krampen het PIRON-pad opgeklauterd zonder voet aan grond te zetten!!
Meestal lukt mij dat zelfs niet zonder krampen,maar dit jaar vermoed ik dat we geen last zullen hebben van MR.PIRON,zijnen wegel??
Gezien de Oudenaarde-lus zou wegvallen!?
Maar er zou nog iets mooiers in de plaats komen,dus dat beloofd!?
Vorig jaar vrij goed getraind en toch na 100km opkomende krampen!!
Ben dan nog met krampen het PIRON-pad opgeklauterd zonder voet aan grond te zetten!!
Meestal lukt mij dat zelfs niet zonder krampen,maar dit jaar vermoed ik dat we geen last zullen hebben van MR.PIRON,zijnen wegel??
Gezien de Oudenaarde-lus zou wegvallen!?
Maar er zou nog iets mooiers in de plaats komen,dus dat beloofd!?
- betonboerke
- Mountainbiker
Herders
Post by betonboerke »
Hoop dit jaar de 125 uit te rijden, vorig jaar " serieus" gevallen ( eigenschuld) en noodgewongen gestopt op 90km , ben wel goed bezig een paar makkers "warm" te maken deze te rijden, eigenlijk zou iedereen die een mtbike heeft deze m o e t e n rijden, hopelijk is dit niet waar want dan wordt het echt te druk !!

Klein vraagje: op de 80km kan je na 2km nog snel terug naar de start. Is dat ook mogelijk op de 60km? We zijn namelijk nog niet zeker welke afstand we gaan doen, maar mijn moeder is nogal kouwelijk en dus kleedt ze zich meestal (te) warm. Maar ja, met dit parcours warm je toch sowieso op, dus is het misschien wel handig als ze dan van de vestiaire gebruik kan maken.