een schitterend bosrijk parcours, niet zoals de ardennen maar zeker niet te onderschatten. Je kan hier gerust uw motor opblazen. Ik vind dit 1 van de mooiste chrono's en dit is dan ook al jaren een vaste afspraak.Vissie2 wrote:Hoe heuvelachtig is dat parcours trouwens?
Ik ken de streek niet echt... Kan iemand me informeren?
Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Vroeger,toen de venten nog geen "nieuwe mannen" waren reden we overal zonder vering 

- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
da interesseert ons allemaal niet, dus gelieve ergens anders al diene off-topic sever te verkopen.
on topic: zijn de beginkm's opnieuw zoals vorig jaar, maw. eerst een "vlak stuk" van 10km door de bossen, of zit dit stuk ergens anders verweven in de toertocht.
on topic: zijn de beginkm's opnieuw zoals vorig jaar, maw. eerst een "vlak stuk" van 10km door de bossen, of zit dit stuk ergens anders verweven in de toertocht.