Za 15/05/2010 Ophasselt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Za 15/05/2010 Ophasselt

Post by MTBSDVD83 »

Ik heb een familielid wonen op 700m van de startplaats en ik zou toch graag eens in die streek komen biken. Is het de moeite om naar hier af te zakken??

@ organisatie: Zit de Muur van Geraardsbergen ook in de 40 Km?
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

gaat over dezelfde streek als de omloop van de muur
dus denk wel dat de muur er zal inzitten
hopelijk blijft het toch wat droog deze week
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Hallo,

even wat info over onze tocht, "De Muur - Altebra Trofee".
Met in totaal 10 afstanden kan elke fietser, zowel de cyclo als de mtb, wel een passende afstand kiezen. Vorig jaar konden we dan ook 1361 deelnemers verwelkomen!

Opgelet: Inschrijving en start zijn dit jaar NIET in Sportzaal Amalrik in Steenhuize, maar in de bedrijfshallen van Altebra in de industriezone Bambroek in Ophasselt (voor de gps: Brambroek 50 Ophasselt).

Afstanden & inschrijvingsuren MTB:
* 80km: 7u-12u
* 60km: 7u-13u
* 40km: 7u-14u
* 25km: 7u-14u

Meerdere ruime bevoorradingen - Technische assistentie - Ruime bikewash - Douches - ...

Sfeerbeelden van de mountainbiketochten zijn hier te vinden.
Meer info is te vinden op: http://www.unitassteenhuize.be

Topics van de vorige jaren:
* 2009
* 2008
* 2007

Hopelijk mogen we jullie ook dit jaar weer verwelkomen! De leden van Unitas Steenhuize proberen er alleszins voor te zorgen dat niets ontbreekt om er een fantastische rit van te maken!

@Dingske: ik ben niet zeker of de Muur in de 40km zit. Normaalgezien wel, maar met de wijziging van startplaats weet ik niet zeker welke veranderingen dat gegeven heeft voor het parcours. Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand van onze organisatie die er veel meer mee bezig is dan ik, dus normaalgezien komt er een van de komende dagen een antwoord. Maar zonder te willen "stoefen" op onze rit: de tocht staat of valt niet met de Muur, dus zelfs moest de Muur er niet inzitten, is er zeker nog genoeg ander moois in de streek :wink:
Add mud
Mountainbiker

Post by Add mud »

Ik zie dat ritje wel goed zitten. Vorig jaar aanwezig en genoten. Een goeie voorbereiding op de herdertjes.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Haaike wrote: @Dingske: ik ben niet zeker of de Muur in de 40km zit. Normaalgezien wel, maar met de wijziging van startplaats weet ik niet zeker welke veranderingen dat gegeven heeft voor het parcours. Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand van onze organisatie die er veel meer mee bezig is dan ik, dus normaalgezien komt er een van de komende dagen een antwoord. Maar zonder te willen "stoefen" op onze rit: de tocht staat of valt niet met de Muur, dus zelfs moest de Muur er niet inzitten, is er zeker nog genoeg ander moois in de streek :wink:
Tis al in orde, de foto's hebben me al overtuigd. Als de muur er nu in zit of niet ik kom af voor de 40 Km of mss wel voor de 60 Km :wink:

Tot Zaterdag
Last edited by MTBSDVD83 on Tue 11 May 2010 11:37, edited 1 time in total.
6700
Mountainbiker

Post by 6700 »

Welke zouden de hoogtemeters zijn voor de 40 km ?
BinaryX
Mountainbiker

Post by BinaryX »

Count me (and my mate) in :-)
Vergezeld van -hopelijk een perfect werkende- nokia sports tracker ;-)
Severus
Mountainbiker

Post by Severus »

Haaike

Ik kom af voor de 80 km maar kan pas starten om 12u30...zal wel geen probleem zijn zeker? Jullie laten de pijltjes toch nog wat hangen. 8)
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

@Severus: inschrijven zal je alleszins zeker niet meer kunnen. Een paar minuten langer is geen probleem, maar het zal sowieso niet mogelijk zijn om een half uur later nog in te schrijven. En de afpijlers vertrekken over het algemeen de dag zelf nog, vrij kort na het afsluiten van de inschrijvingen, zodat alles zo snel mogelijk weg is. Wat overlapt met de andere afstanden zal natuurlijk pas afgepijld worden na 14u, maar de stukken, die enkel de 80km doet, kunnen al vroeger afgehaald worden.

@iedereen: sorry dat ik niet meer info kan geven (zoals vb. de hoogtemeters), maar ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn mail. Vorig jaar stond er meer info op de website (hoogteprofielen, parcours...), maar door de verandering van parcours is dat er afgehaald.
Onze vaste vtt-parcoursbouwer is zwaar ziek, dus anderen nemen het over, maar die hebben het waarschijnlijk te druk nu, omdat er voor iedereen werk bijkomt.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Als ik dit weekend een tt rij, dan zal het hier zijn. Verleden jaar 75 gereden, en vond em over de hele lijn goed. Is er behalve de startplaats (is nu nog iets dichter voor mij :wink: ) nog iets veranderd ? Staat idd. niet zo veel info op site ...
Post Reply