Zo 09/05/2010 Kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
het waren de 115kmx2 in den auto zekers waard.Prachtig parcour ,alles in orde.Alleen dacht ik dak wa afdalingen meester kon ,maar de extreem
,dus volgend jaar terug voor een herkansing.
- Kevin_V
- Mountainbiker
Dat is positief nieuws.:) Btw voor men Duchenne collega's daar ... jullie mogen me altijd in jullie mailinglist steken ze. Kwestie van eens samen te rijden ...
Obelix wrote:MTBHA8 was present met een hele ploeg en heeft genoten van een mooie, snelle, tocht. Met de op & af samen goed voor 80km.
Het zonnetje was super
@Kevin_V: het mtbha8 for Duchenne komt zeker langs voor een lekkere portie spaghetti
- Nr 11
- Mountainbiker
knap knap en nog eens knap ik weet dat de organisatie er alles aan doet om ons een leuke voormiddag te bezorgen en ze zijn er heel goed in geslaagd zelfs de extreem zijn we met onze tandem naar beneden gereden en dat gaf een goed gevoel zeker na het applaus da we kregen en beetje zot zijn doet zeker geen pijn
dus een dikke pluim van de rillaarsebikers
dus een dikke pluim van de rillaarsebikers
-
markdewinter
- Mountainbiker
ongelukken
Post by markdewinter »
hey, ook ik vond het een leuke tocht. Ik vroeg mij toch af of er geen accidenten zijn gebeurd op die extreme afdaling. Meestal zijn op toertochten de "gevaarlijke afdalingen" niets bijzonders, maar deze was toch wel echt stijl.
Echt achter mijn zadel gaan hangen doe ik maar zelden...Veel stijler is volgens mij toch moeilijk met een gewone mtb???
De persoon achter mij is in ieder geval overkop gegaan en bij mij scheelde het niet veel.
Ik hoop in ieder geval dat het rode kruis niet te veel werk gehad heeft.
Echt achter mijn zadel gaan hangen doe ik maar zelden...Veel stijler is volgens mij toch moeilijk met een gewone mtb???
De persoon achter mij is in ieder geval overkop gegaan en bij mij scheelde het niet veel.
Ik hoop in ieder geval dat het rode kruis niet te veel werk gehad heeft.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Die extreme zat die vorig jaar niet in de TT van bertem ook??
Heeft iemand een foto ofzo ervan. Is dat aan een bosje dat je moet indraaien rechts over wat wortels en dat naar links draait en dan zéér steil recht naar beneden??
Heeft iemand een foto ofzo ervan. Is dat aan een bosje dat je moet indraaien rechts over wat wortels en dat naar links draait en dan zéér steil recht naar beneden??
-
Granville31
- Mountainbiker
Post by Granville31 »
Geweldige tocht, beetje fris en mistig in het ernaartoe rijden, maar dan het zonnetje, geweldig. Niet te geloven dat de Shortmtbikers 50 km gelegd krijgen op die beperkte oppervlakte. Bertem was het verste en dat is begot 8 km van Kortenberg.