Zo 09/05/2010 Kortenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Svekke_Mechelen
- Mountainbiker
Post by Svekke_Mechelen »
Nog niet zo lang terug van deze supermooie en verzorgde toertocht met alles erop en eraan! Volgend jaar ben ik terug van de partij!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag effe rustigaan gedaan, wegens woensdag dikke slag gevallen, en het er moeten uitfietsen.
sommige pittige hellingen wel als voetpad moeten gebruiken, maar voor de rest alles OK voor de 29K.
is ook een lustig trainingparcourtje om nogis in de week te gaan rijden, maar dan rapper en mé meer spierkes
.
sommige pittige hellingen wel als voetpad moeten gebruiken, maar voor de rest alles OK voor de 29K.
is ook een lustig trainingparcourtje om nogis in de week te gaan rijden, maar dan rapper en mé meer spierkes
- phille
- Mountainbiker
in die streek al meerdere malen gefietst (oa TT van Bertem en Winksele) maar dees mannen hebben werkelijke de KNAPSTE paden eruit gekozen !
zeer goed afgepijld !
de extreme is een leuke optie maar eerder een aanrader !
dat zonnetje op den apres deed deugd !
als deze volgend jaar er terug is doe ik hem terug mee !
onderweg nog wat gepeupel van waasmunster tegengekomen dat ik professioneel heb genegeerd
PS: de break mocht iets later op het parcours zijn, maar die was ook compleet, kortom dikke duim !
zeer goed afgepijld !
de extreme is een leuke optie maar eerder een aanrader !
dat zonnetje op den apres deed deugd !
als deze volgend jaar er terug is doe ik hem terug mee !
onderweg nog wat gepeupel van waasmunster tegengekomen dat ik professioneel heb genegeerd
PS: de break mocht iets later op het parcours zijn, maar die was ook compleet, kortom dikke duim !
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
ik weet al dak erop sta op één van die voetpadenJeroin wrote: wanneer en waar kunnen de fotos bekeken worden?
We wensen iedereen te bedanken die zich op deze mooie dag toch weten te manoevreren heeft richting Kortenberg de foto's gaan we zo spoedig moegelijk online te krijgen hopelijk tegen woensdag of donderdag.
Hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van wat we vandaag hebben proberen aan te bieden.
het is de eerste keer dat ik zelf de foto's heb genomen dus neem me het niet kwalijk als niet iedereen er opstaat.
Bedankt aan iedereen.
De Shortmtbikers
Hopelijk heeft iedereen kunnen genieten van wat we vandaag hebben proberen aan te bieden.
het is de eerste keer dat ik zelf de foto's heb genomen dus neem me het niet kwalijk als niet iedereen er opstaat.
Bedankt aan iedereen.
De Shortmtbikers