Ik ben in de 40, had minder getraind dan jij nu en deed vorig jaar voor het eerst mee. Ik wist echt niet wat ik kon verwachten. Als je onthoudt dat de 1e dag de zwaarste dag is en je je tijdens het rijden alleen op de volgende pauzeplaats orienteert is het te doen. Als je dan nog probeert te genieten ipv zorgen te maken is het een echt unieke ervaring.crawler wrote:Ik ben ingeschreven voor de lcmt omdat een vriend niet gaat , nu ik ben wel niet zo ervaren en beetje bang dat ik me zal overdoen .
Ik heb heel de winter 1 x per week een mtb rit gereden van rond 50 km
En sedert maart 1 x per week een rit met de koersfiets van rond de 80 km
ook de ronde van vlaanderen en de van petegem rit gereden van rond de 80 km .
Nu is het ondertussen al een drietal weken geleden dat ik nog gereden heb ,
dit weekend zal ik nog 100 km rijden op een tempo van rond de 28kw/h
Nu is mij vraag , zal dit voldoende zijn om deze lcmt te rijden .
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
quester 1230
- Mountainbiker
Post by quester 1230 »
- LuckyIron
- Mountainbiker
het volledige schema staat online: http://www.lcmt.be/node/360
DAG 1 : Stavelot - Houffalize (95 km / 2700 HM)
DAG 2 : Houffalize – Groothertog. Luxemburg – Bastogne – Houffalize (102 km/ 1700 HM)
DAG 3 : Houffalize – col d’Haussire – Baraque Fraiture – Houffalize (87 km/ 2800 HM)
DAG 4 : Houffalize – Stavelot (97 km/ 2580 HM)
smeert ulle beentjes maar in.

DAG 2 : Houffalize – Groothertog. Luxemburg – Bastogne – Houffalize (102 km/ 1700 HM)
DAG 3 : Houffalize – col d’Haussire – Baraque Fraiture – Houffalize (87 km/ 2800 HM)
- Jempy One
- Mountainbiker
- Location: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000
de hm lijken me toch aan de hoge kant. vorig jaar (zie pag 4) waren het er toch een pak minder...LuckyIron wrote:het volledige schema staat online: http://www.lcmt.be/node/360
Vandaag nog de 150 km op de grinta challenge afgewerkt als laatste training. Vanaf nu is het platte rust tot donderdag!!
-
ghostryder111
- Mountainbiker
Post by ghostryder111 »
- LuckyIron
- Mountainbiker
auto laten staan in Stavelot en bagage meegeven. Er is een speciaal bagage transport.Hemd wrote:hmmm, moet dat logistiek ook nog es bekijken. Om de auto ook, je start dus in Stavelot maar slaapt altijd in Houffa. Of bagage donderdagmorgen afgeven en auto daar 4 dagen laten staan in Stavelot ?
Of hoe doet de rest dat hier die deze al gereden hebben ?
- LuckyIron
- Mountainbiker
hebben jullie alles al is gelezen op http://www.lcmt.be
daar staat ergens
daar staat ergens
BAGAGE
U brengt de eerste en de laatste dag uw bagage zelf tot bij de vrachtwagen. De bagage moet beperkt worden tot 15 kg per persoon anders kunnen wij niet instaan voor het vervoer ervan. Er mag 1 bagagetas per persoon meegenomen worden.