2010 antwerpen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ik haak af ik rij niet daar voor de rest no commend [-X zij die er gingen verkennen weten waarom... #-o
robin
Mountainbiker

Post by robin »

op dat filmpje enkele stukken van het parcour te zien, da ziet daar niet mis uit, deze middag eens gaan zien 8)
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Er wordt hier ferm gehakt op het parcours, maar er wordt tenminste initiatief genomen op MTB gebied.

Bekijk het positief : het kan nadien enkel verbeteren met de commentaren die er zullen zijn.
bRuCe AlMiGhTy
Mountainbiker

Post by bRuCe AlMiGhTy »

rubber-12 wrote:Er wordt hier ferm gehakt op het parcours, maar er wordt tenminste initiatief genomen op MTB gebied.

Bekijk het positief : het kan nadien enkel verbeteren met de commentaren die er zullen zijn.
Dat vind ik ook. Parcours stelt misschien nog niet zoveel voor. Maar het is wel leuk dat er in Antwerpen eens een wedstrijd wordt gehouden. Een WB manche is waarschijnlijk wel ijdele hoop...
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

ik ben net ook gaan verkennen en ik vind het een supertof rondje, niet voor uuren op te rijden , maar voor 1 koers kunt ge u daar goed amuseren!

al degene die zeggen dat het op niks trekt en niet technisc is en dit en dat die wil ik er wel eens zien rijden! #-o
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

ik vond het een tof toerke! Wel niet zelf gereden, ma gekeken... ;-)
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Michien is het inderdaad gemakkelijk om de omloop af te breken maar als je het gaat vergelijken met andere omlopen in buitenland zoals offenburg dan weet je waarom onze belgen niet meer mee kunnen .
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Tof parcours om alleen te rijden, maar zoals verwacht was de koers een chaos.
Je moet geen genie zijn om op voorhand te zien dat ge daar nie kunt koersen, mor wel veel lopen.

Dit was mijn laatste xc wedstrijd, het is een regerechte schande om renners zoiets voor te schotelen.
Ik hoop dat het morgen bij de elite's goed uit de hand loopt en dat den bond er iets van leert.

'k Zal volgende week een koers bij mijn bomma in den hof doen, wa linten tussen de bomen spannen en voor hetgene dieje hof te bieden heeft zal dat ook knap zijn.

Tof trainingsrondje, alles valt te rijden als ge alleen zet, als er ene voor u zit, houdt het al op, dan kunde afstappen....

Parcours voor ne wereldbeker??? Welke maloot zit me die gedachten voor zo'n brak stukje veldloop.

Dit is de druppel die mij naar de marthons doet overlopen, buiten Houffa volgend jaar geen xc meer.

Technisch en uitdagend parcours.....my ass, bende losers die da stuk hebben uitgezet.
Coi
Mountainbiker

Post by Coi »

Ik kom net terug van wedstrijd fun A, en heb maar op 1 plaats van de fiets gemoeten en op technisch gebied zen ik zeker gene held, verre van zelfs. Minpunt is wel dat ronde veel te kort is maar ja...
Ne wereld beker kunde daar zeker niet organiseren maar om zo negatief over alles te doen, triestig!!!!
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

ik ben ook gaan rijden en heb mij goed geamuseerd buiten de eerste ronde.
De eerste ronde heb ik moeten lopen maar nadien overal opgereden en ik vond het hier en daar toch technisch . Voor het gebied dat daar is hebben ze wel moeite gedaan maar morgen gaan ze wel problemen krijgen denk en vooral bij de start.
Post Reply