6de KERMISVTT te Aalter-Lotenhulle op zaterdag 29 mei a.s.
Vier afstanden: 30 km - 40 km - 50 km - 72,5 km met 2 of 3 uitgebreide bevoorradingen ( lekkerkoek, energiereep, wafeltje, appelsien, banaan, rozijnen, cola, water, sportdrank).
Exclusief parcours met 5 private bossen die je op geen enkele andere VTT onder de wielen krijgt: Poekebos, Veronika's Kruis, Markette bos, Spoorwegbos, Bellembos. Niet minder dan 35 offroad-stroken !
Startplaats: voetbalterrein Lotenhulle ( Breestraat) tussen 8 uur en 14.30 uur.
Inschrijving: 3,5 euro; op het einde van de tocht voor iedereen een gratis boterham met ei en spek...
Gescheiden douches dames/heren + afspuitmogelijkheden fietsen.
Huur van fietsen mogelijk: bellen naar 051-65.66.88 voor 27 mei.
VIP-arrangement voor 5 euro: toertocht + gezond ontbijt ( fruit, yoghurt, koffiekoek of belegde sandwich, fruitsap, koffie e.d.)
Voor VIP-arrangement voor 27 mei inschrijven via mail: waxa@axa-bank.be
Lidkaart mountainbike.be: 0,5 euro korting.
Wij hopen op mooi weer en een mooie opkomst.
Wij zorgen voor een mooi parcours!
NIEUW: website: www.kermisvtt.be
Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
den achternoene vertrekken mee den bike vanuit Aarsele .
Kgoa veur de volle 50km goan tueppe mee minne moat .
- veeteeteetje
- Kerstman
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Hey Wawa,
als je garant staat voor hetzelfde prachtige parcours als verleden jaar, dan komen we zeker af !

als je garant staat voor hetzelfde prachtige parcours als verleden jaar, dan komen we zeker af !
-
CycloneWard
- Mountainbiker
Post by CycloneWard »
ik zal hier mijn rentree maken op de MTB (tzal de eerste keer in 2010 zijn dat ik er nog eens op kijk vrees ik
het was vorig jaar in ieder geval wreed de moeite, de beste uit de streek vind ik!
Kan het zijn dat de pijltjes er al deels hangen? Lijkt mij wat vroeg maar er hangen er in buurt van Hansbeke in ieder geval redelijk wat...
het was vorig jaar in ieder geval wreed de moeite, de beste uit de streek vind ik!
Kan het zijn dat de pijltjes er al deels hangen? Lijkt mij wat vroeg maar er hangen er in buurt van Hansbeke in ieder geval redelijk wat...