Za 08/05/2010 Reningelst
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
OK, geveld danlucvdb wrote:En deed dat villen veel pijn ???jägermeister wrote:Zal er jammer genoeg niet bij zijn, ben helemaal gevild door de keelpijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
Sorry Jägermeister maar deze typfout kon ik niet zomaar laten passeren.
In ieder geval veel sterkte en een spoedig herstel.
Alvast bedankt hé
Last edited by jägermeister on Sat 08 May 2010 20:02, edited 2 times in total.
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
perfecte organisatie,ik heb de 90 gereden en in het begin een beetje te fel gestart op en einde een beetje moeten dimmen of het ging niet goed komen!
de bevoorradingen waren basic maar voor mij moet er niet meer zijn,er was wat er moest zijn!
prachtig parcour,mooie beklimmingen,ben juist 1 maal verkeerd gereden,in een afdaling moesten we heel kort naar rechts maar er stond er ene voor het pijltje en hij gebaarde zich van kromme haas!
heb dan blokje omgereden met een redelijke beklimming erin en dan de tocht verder gezet.
moe maar zeker voldaan
de bevoorradingen waren basic maar voor mij moet er niet meer zijn,er was wat er moest zijn!
prachtig parcour,mooie beklimmingen,ben juist 1 maal verkeerd gereden,in een afdaling moesten we heel kort naar rechts maar er stond er ene voor het pijltje en hij gebaarde zich van kromme haas!
moe maar zeker voldaan
- cycloon boy
- Mountainbiker
- Manza
- Mountainbiker
mooie tocht. Kan ook moeilijk anders met zo'n prachtige streek.
Als ik een kleine suggestie mag doen naar de organisatoren toe: als er een splitsing aankomt, dat even vermelden bvb 50 of 100 meter van te voren. Als je volle petrol naar beneden komt, dan is de uitleg van de splitsing snel gepasseerd en moogt ge een stuk terug keren om te kijken wat er op stond.
Ook even van te voren aankondigen of er een gevaarlijk punt komt. Heb 2 maal in een afdaling een kruispuntje overgevlogen waarbij ik op het 2de kruispunt net een tractor heb gemist. Was wel even schrikken.
Voor de rest alles ok. Bevoorrading ok en bepijling was veder ook goed.
We komen nog terug.
Als ik een kleine suggestie mag doen naar de organisatoren toe: als er een splitsing aankomt, dat even vermelden bvb 50 of 100 meter van te voren. Als je volle petrol naar beneden komt, dan is de uitleg van de splitsing snel gepasseerd en moogt ge een stuk terug keren om te kijken wat er op stond.
Ook even van te voren aankondigen of er een gevaarlijk punt komt. Heb 2 maal in een afdaling een kruispuntje overgevlogen waarbij ik op het 2de kruispunt net een tractor heb gemist. Was wel even schrikken.
Voor de rest alles ok. Bevoorrading ok en bepijling was veder ook goed.
We komen nog terug.
Hoi hoi
deze morgen eindelijk na lange tijd nog eens een TT gereden in het prachtige Heuvelland.
We zijn deze morgen aangezet om 07.30 uur voor de 90 km, met medegrysperres en merrie, bushrider, wollie en sanny. En sloten zich bij ons aan, de broer van wollie 1, blackie en sliekcrossertje.
Volle moed zijn we er in gevlogen en ik moet zeggen twas de moeite. Ik moest telkens het serieus omhoog ging lossen. De andere waren te sterk in het klimmen. Maar den bergaf is het beste dak kan. Ik blijf rollen, het heeft te maken met de wet van Newton of zoiets. Wat in beweging is, wil in beweging blijven ... LOL
Tot aan de Cats ging het vlotjes, maar daar hadden blijkbaar sommige mensen er hun plezier in gevonden om wat pijltjes te doen verdwijnen, met als gevolg een tweede beklimming van de Cats langs de baan. Wat ook plezant was. MAar hierdoor hebben we wel het extra stukje van 10 km gemist.
Voor de rest hebben we ons zeer goed geamuseerd. Een pracht parcours, allez voor ons toch. Wij komen nu eenmaal uit een streek waar we zelf onze bergskes moeten maken
Moe maar zeeeeeer tevreden zijn we na 81km terug aan de aankomst gekomen waar we nog genoten hebben van een welverdiende apres.
De vier bevoorradingen waren voor mij meer dan genoeg.
Bepijling 7/10
Bevoorrading 8/10
Douches niet gebruikt maar waren aanwezig.
Afspuitstand niet nodig gehad maar was aanwezig
Vriendelijke organisatoren, waren er ook
10/10
Mannen de Grysperres hebben zich geamuseerd. Dit komt voor mij in de buurt van de 4**** ritten.
Reningelst, tot de volgende
grtz
de Wes
deze morgen eindelijk na lange tijd nog eens een TT gereden in het prachtige Heuvelland.
We zijn deze morgen aangezet om 07.30 uur voor de 90 km, met medegrysperres en merrie, bushrider, wollie en sanny. En sloten zich bij ons aan, de broer van wollie 1, blackie en sliekcrossertje.
Volle moed zijn we er in gevlogen en ik moet zeggen twas de moeite. Ik moest telkens het serieus omhoog ging lossen. De andere waren te sterk in het klimmen. Maar den bergaf is het beste dak kan. Ik blijf rollen, het heeft te maken met de wet van Newton of zoiets. Wat in beweging is, wil in beweging blijven ... LOL
Tot aan de Cats ging het vlotjes, maar daar hadden blijkbaar sommige mensen er hun plezier in gevonden om wat pijltjes te doen verdwijnen, met als gevolg een tweede beklimming van de Cats langs de baan. Wat ook plezant was. MAar hierdoor hebben we wel het extra stukje van 10 km gemist.
Voor de rest hebben we ons zeer goed geamuseerd. Een pracht parcours, allez voor ons toch. Wij komen nu eenmaal uit een streek waar we zelf onze bergskes moeten maken
Moe maar zeeeeeer tevreden zijn we na 81km terug aan de aankomst gekomen waar we nog genoten hebben van een welverdiende apres.
De vier bevoorradingen waren voor mij meer dan genoeg.
Bepijling 7/10
Bevoorrading 8/10
Douches niet gebruikt maar waren aanwezig.
Afspuitstand niet nodig gehad maar was aanwezig
Vriendelijke organisatoren, waren er ook
Mannen de Grysperres hebben zich geamuseerd. Dit komt voor mij in de buurt van de 4**** ritten.
Reningelst, tot de volgende
grtz
de Wes
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Met 4 vWo's (en nog een 5e onderweg tegengekomen) rond 9h gestart... Samen met Tubeken de 90km afgehaspeld en het ons geen moment beklaagd... Vooral de lus rond de Cats vond ik zeer fijn om doen... Sommige paadjes had ik zelfs nog nooit gereden.... Eén minpuntje: de bordjes bij de splitsingen vond ik iets te klein afgedrukt... Gewoon een paar A4'tjes met de aankondiging vd afstanden waren meer dan voldoende geweest, en mijns inziens veel duidelijker... Voor de rest niets dan lof over deze "Peter Koelewijn Classic" (dixit Tubeken)... Qua fungehalte zeker de evenknie van de tocht in Poperinge XL...
Bewijsstukken alhier: http://connect.garmin.com/activity/32571376
Bewijsstukken alhier: http://connect.garmin.com/activity/32571376
Last edited by Emperor of the Mud on Sat 08 May 2010 16:47, edited 1 time in total.
- blackie
- Mountainbiker
Zelfs de binnenbanden en de drankbidons vlogen in't rond.de wes wrote: Maar den bergaf is het beste dak kan. Ik blijf rollen, het heeft te maken met de wet van Newton of zoiets. Wat in beweging is, wil in beweging blijven ... LOL![]()
![]()
![]()
En iemand met zo'n doorzettingsvermogen als den Wes heb ik nog van leven niet gezien, niet normaal zulle.
Bedankt aan de anderen om te mogen meerijden.
Blackie (en nee Marc, nog niet op pensioengerechtigde leeftijd)