Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Tzijn dikke sukkelaars en een bende strandjeannetten daar in Brussel. Ze zouden beter met de lego blokjes spelen.

Kpeize van ne volmacht te regelen ih standhuis voor de minste miserie.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

pearl jam wrote:Tzijn dikke sukkelaars en een bende strandjeannetten daar in Brussel. Ze zouden beter met de lego blokjes spelen.

Denk niet dat dit een geldige reden is voor een volmacht... :wink:
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Dat van NIET gaan stemmen is geen argument. Dan heb je ook geen recht om te zagen wat die kwiebussen weeral aanvangen ... we hebben ze toch zelf gekozen, niet ?

Enfin, de dag voordien lijkt het minst slechte compromis. Dan blijft het toch tenminste op hetzelfde weekend.
Indien het organisatorisch lukt natuurlijk (kan bvb. Chronorace op een andere datum voldoende timingchips leveren ?).

Op dezelfde dag lijkt me voor de organisatie een aderlating. Velen (zoals ik) gaan dan na aankomst direct naar huis rijden om nog te stemmen, dus veel minder inkomsten door den après.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Magura wrote: Velen (zoals ik) gaan dan na aankomst direct naar huis rijden om nog te stemmen, dus veel minder inkomsten door den après.
Dat maken de locals wel goed. Ik kan er over mee klappen : 2 jaar geleden ben ik met een dikke kop naar huis gereden .... 's maandags 's morgens !
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Dr.Gonzo wrote:
pearl jam wrote:Tzijn dikke sukkelaars en een bende strandjeannetten daar in Brussel. Ze zouden beter met de lego blokjes spelen.

Heb het deze week eens gaan navragen op het stadhuis en zagen er toch geen probleem in, heb wel gezegd dat ik op reis was :roll:
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

s-biker gert wrote:
Dr.Gonzo wrote:

Heb het deze week eens gaan navragen op het stadhuis en zagen er toch geen probleem in, heb wel gezegd dat ik op reis was :roll:
http://www.vlaamsparlement.be/vp/inform ... macht.html

Ardennen is ook een beetje buitenland hé :P
BGT
Mountainbiker

Post by BGT »

Dr.Gonzo wrote: Ardennen is ook een beetje buitenland hé :P
Nu een klein beetje, maar binnenkort misschien helemaal! :-D
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

BGT wrote:
Dr.Gonzo wrote: Ardennen is ook een beetje buitenland hé :P
Nu een klein beetje, maar binnenkort misschien helemaal! :-D
En zeker als we van pure miserie bij Nederland moeten gaan aankloppen om te vragen of ze ons niet willen annexeren
[-o< dat het niet zó erg wordt
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

lowie wrote:
Magura wrote: Velen (zoals ik) gaan dan na aankomst direct naar huis rijden om nog te stemmen, dus veel minder inkomsten door den après.
Dat maken de locals wel goed. Ik kan er over mee klappen : 2 jaar geleden ben ik met een dikke kop naar huis gereden .... 's maandags 's morgens !
en niet iedereen is om 14u00 binnen :-? :wink:
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Willy D wrote:
lowie wrote:
en niet iedereen is om 14u00 binnen :-? :wink:
Bedoel je: niet iedereen doet een korte afstand?

Nu, zelfs als ik om 14:00 h zou aankomen, dan ben ik nog niet op tijd terug in Gent om te gaan stemmen (op papier, du's sluitens ze af om 14:00 h)
Post Reply