LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
de skerpen
- Mountainbiker
Post by de skerpen »
Een vraagske : Denken jullie dat ne plack panter Xtrac 2.0 zal gaan op dat parcour of toch beter 2 RoRo steken
-
Ralph_Kruyssen
- Mountainbiker
1 inschrijving LMCT 2010 beschikbaar, excl. hotel - o.v.b.
Post by Ralph_Kruyssen »
Ik heb me ingeschreven voor LMCT 2010. Nu ben ik helaas al 1,5 week overtrained en zit er nog geen vooruitgang in mijn herstel. De LMCT zal ik moeten laten schieten.
Wellicht zijn er nog liefhebbers die mijn plaats in willen nemen (1 inschrijving zonder overnachtingen). Tevens bespaart me dat de inschrijfkosten.
Reageer of mail me als je geïnteresseerd bent. Het is nog onder voorbehoud (nog te overleggen met de organisatie).
Verder iemand nog tips om snel te herstellen van overtraining? Ben nu zo veel mogelijk aan het slapen (9-10u per nacht) en eten (ben geen grote eter).
Wellicht zijn er nog liefhebbers die mijn plaats in willen nemen (1 inschrijving zonder overnachtingen). Tevens bespaart me dat de inschrijfkosten.
Reageer of mail me als je geïnteresseerd bent. Het is nog onder voorbehoud (nog te overleggen met de organisatie).
Verder iemand nog tips om snel te herstellen van overtraining? Ben nu zo veel mogelijk aan het slapen (9-10u per nacht) en eten (ben geen grote eter).
- Lander2009
- Mountainbiker
Post by Lander2009 »
Ik zal ook met de black panther rijden. Vermoed da die wel goed zijnde skerpen wrote:Een vraagske : Denken jullie dat ne plack panter Xtrac 2.0 zal gaan op dat parcour of toch beter 2 RoRo steken
LCMT --> ticket is verkocht
Net de uitslag terug gekregen van mijn rugonderzoek, ... een hernia
Bij deze bied ik mijn inschrijvingsticket (inclusief overnachtingen, ontbijt, ect...)te koop aan.
Mag weg voor een spotprijs !! meer info 0472/722 408
Bij deze bied ik mijn inschrijvingsticket (inclusief overnachtingen, ontbijt, ect...)te koop aan.
Mag weg voor een spotprijs !! meer info 0472/722 408
Last edited by FORZA LUC on Fri 07 May 2010 22:26, edited 1 time in total.
- LuckyIron
- Mountainbiker
wat als wij nu om 9u of 9u30 willen vertrekken?indy wrote:De start is de eerste dag voorzien rond 10u45.LuckyIron wrote:Weet er iemand waarom er de eerste dag zo laat gestart wordt?
Pas om 10u45 voor een ritje van 95km en 2700hm.
Kan er niet vroeger gestart worden?
Wanneer worden de gps-tracks vrijgegeven?
Hiervoor zijn twee redenen:
De eerste en belangrijkste reden is dat veel mensen 's morgens nog van ver moeten komen, er nog inschrijvingsformaliteiten te vervullen zijn, bagage moet afgegegeven worden, enz...
De tweede is de proloog voor de chronodeelnemers, maar die zorgt er eigenlijk niet voor dat de start dit jaar later is dan de andere jaren.
Parkoers zal wel al uitgepijld zijn (en we hebben een gps).
Kan/mag dit ?
- Jempy One
- Mountainbiker
- Location: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000
mogelijks zullen de bevoorradingen hierop niet voorzien zijn.LuckyIron wrote:wat als wij nu om 9u of 9u30 willen vertrekken?indy wrote:De start is de eerste dag voorzien rond 10u45.LuckyIron wrote:Weet er iemand waarom er de eerste dag zo laat gestart wordt?
Pas om 10u45 voor een ritje van 95km en 2700hm.
Kan er niet vroeger gestart worden?
Wanneer worden de gps-tracks vrijgegeven?
Hiervoor zijn twee redenen:
De eerste en belangrijkste reden is dat veel mensen 's morgens nog van ver moeten komen, er nog inschrijvingsformaliteiten te vervullen zijn, bagage moet afgegegeven worden, enz...
De tweede is de proloog voor de chronodeelnemers, maar die zorgt er eigenlijk niet voor dat de start dit jaar later is dan de andere jaren.
Parkoers zal wel al uitgepijld zijn (en we hebben een gps).
Kan/mag dit ?
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)