HOUFFALIZE 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

mooi sokjes 8)
den boskletser
Mountainbiker

Post by den boskletser »

El Perro Diablo wrote:Mijne bewaardatum is al versleten zunne, ik ben 45 en mijn lijf hangt met bouten aanmekaar (moto ongevallen).
Mor ik ben nog kinds van geest('k schat mezelf 16 mor GF biker gaat nu minder dan 12 zeggen :lol: )

Knipoogsmilie:

Image
Man,man,man, dit is toch wel echt ne ZALIGE vélo zenne. old skool rocks dude!!!!!! RESPECT
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Respect komt de fotograaf toe eh, ik doe wa'k altijd doe.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

den boskletser
Mountainbiker

Post by den boskletser »

heeft er iemand foto's van de Fun B van zaterdag om 18uur?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Bozo wrote:pipo's.. kvroeg gewoon af of dat het nu al uitgepijld staat als vaste route, of hoe je het ook moet zeggen..
Morgen passeer ik wsl in Houffa met de MTB en de dikke banden en vroeg me af of het makkelijk te vinden zou zijn, bvb zouden de lintjes er nog hangen op de berg van Sertomont of hoe heet daar rechtover de pompiers ??

MaC'Red 8)
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

gewoon die zigzag omhoog rijde en dan de wegskes volge die ge ziet , ge moet al lelijk doen om een niet kapot gerede wegske te volgen
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

bosse wrote:gewoon die zigzag omhoog rijde en dan de wegskes volge die ge ziet , ge moet al lelijk doen om een niet kapot gerede wegske te volgen
mercie al, nu hopen op nen drogen dag hier en hopelijk geraak ik overal heelhuids beneden ook #-o #-o .
Nu ja het is nog niet zeker hoor of ik er es over rij, ik zie morgen wel wat ik doe.

MaC'Red 8)
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Re: WereldBeker Houffalize

Post by Dr.Gonzo »

den boskletser wrote:
Ivanhoe el biker loco wrote:
Simpson wrote:Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet :oops:
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587
Ik vind het een goed filmke vooral da stukske waar dat die gast besluit van toch maar naar beneden te stappen naast zen fiets en bijna een boom doormidden kopt.
ik ben degene(met de witte Orbea) die de boom bijna doormidden kopt.
Zoals ge ziet, is twijfelen wel degelijk slecht voor de gezondheid #-o
Ik heb er trouwens niks aan overgehouden en de race tot een goed einde gebracht. =D>
Die kerel met die oranje bike net voor u, met tenue van ratrace.. die kwam al gelopen van helemaal bovenaan ! Dat is nog eens een prestatie, een loopprestatie dan wel...
Post Reply