Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

mms gewoon een grote tent opzetten ergens in een weide net zoals op de Ardenne trophy
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

o zeker zijn ze zo snel overeen gekomen dat 13 juni zal zijn
da is idd spijtig voor de organisatie
hopelijk hebben ze rap een oplossing
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

laatste stand van zaken :

- de gemeente Malmédy blijft voorlopig bij haar standpunt om de Expo-hallen te gebruiken als stemlokaal. Op de gemeenteraad van 17 mei nemen zij de definitieve beslissing
- een andere locatie om 1500 bikers op een correcte manier te ontvangen zien de organisatoren voorlopig niet zitten.
- één van de 2 opperhoofden van de organisatie is deze week op verlof, en daarom wacht men ook tot maandag 17 mei om de knoop door te hakken.

nog enkele dagen geduld dus.
Lowie
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ook ingeschreven voor de eerste keer gezien de vele positieve feedback's.
Zo jammer zijn als de verkiezingen (voor die bende randdebielen die ons land "denken" te besturen) roet in het eten zou gooien !!!
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

alst maar op ne zondag blijft ist goed ,desnoods weekje later
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Hopelijk wordt er rekening gehouden met de deelnemers die er daags ervoor of een gans weekend hebben gepland met of zonder gezin.
In mijn geval heb ik voor € 600 chalets (15 man) gehuurd, en de eigenaar houdt geen rekening met een geannuleerde wedstrijd!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

RigolleM wrote:Hopelijk wordt er rekening gehouden met de deelnemers die er daags ervoor of een gans weekend hebben gepland met of zonder gezin.
In mijn geval heb ik voor € 600 chalets (15 man) gehuurd, en de eigenaar houdt geen rekening met een geannuleerde wedstrijd!
ik denk dan ook dat het opshuiven van zondag nr zaterdag de beste (allé minst slechte) oplossing zou zijn!
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Zaterdag zou inderdaad het beste zijn zo een volledige week opschuiven is voor iedereen elende plus je heb een dag meer rust als je maandag moet gaan werken .
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Voor mij mogen ze het den 12de doen, de zondag kon ik niet.
Vind het wel een schande voor alle mensen die een wknd hebben geboekt met een verblijf ter plaatse. Ook een zéér triestige zaak voor de organisatie.
We zouden een omkostenvergoeding moeten vragen aan de regering voor al de mensen die daar iets geboekt hebben ,als ze het een wknd moesten opschuiven.
In wat voor een apenland leven wij nu feitelijk?Ja man!!!
Post Reply