Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
laatste stand van zaken :
- de gemeente Malmédy blijft voorlopig bij haar standpunt om de Expo-hallen te gebruiken als stemlokaal. Op de gemeenteraad van 17 mei nemen zij de definitieve beslissing
- een andere locatie om 1500 bikers op een correcte manier te ontvangen zien de organisatoren voorlopig niet zitten.
- één van de 2 opperhoofden van de organisatie is deze week op verlof, en daarom wacht men ook tot maandag 17 mei om de knoop door te hakken.
nog enkele dagen geduld dus.
Lowie
- de gemeente Malmédy blijft voorlopig bij haar standpunt om de Expo-hallen te gebruiken als stemlokaal. Op de gemeenteraad van 17 mei nemen zij de definitieve beslissing
- een andere locatie om 1500 bikers op een correcte manier te ontvangen zien de organisatoren voorlopig niet zitten.
- één van de 2 opperhoofden van de organisatie is deze week op verlof, en daarom wacht men ook tot maandag 17 mei om de knoop door te hakken.
nog enkele dagen geduld dus.
Lowie
ik denk dan ook dat het opshuiven van zondag nr zaterdag de beste (allé minst slechte) oplossing zou zijn!RigolleM wrote:Hopelijk wordt er rekening gehouden met de deelnemers die er daags ervoor of een gans weekend hebben gepland met of zonder gezin.
In mijn geval heb ik voor € 600 chalets (15 man) gehuurd, en de eigenaar houdt geen rekening met een geannuleerde wedstrijd!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Voor mij mogen ze het den 12de doen, de zondag kon ik niet.
Vind het wel een schande voor alle mensen die een wknd hebben geboekt met een verblijf ter plaatse. Ook een zéér triestige zaak voor de organisatie.
We zouden een omkostenvergoeding moeten vragen aan de regering voor al de mensen die daar iets geboekt hebben ,als ze het een wknd moesten opschuiven.
In wat voor een apenland leven wij nu feitelijk?Ja man!!!
Vind het wel een schande voor alle mensen die een wknd hebben geboekt met een verblijf ter plaatse. Ook een zéér triestige zaak voor de organisatie.
We zouden een omkostenvergoeding moeten vragen aan de regering voor al de mensen die daar iets geboekt hebben ,als ze het een wknd moesten opschuiven.
In wat voor een apenland leven wij nu feitelijk?Ja man!!!