HOUFFALIZE 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

El Perro Diablo wrote:Comfort zoek ik vooral in mijne zetel, in de koers telt alleen FSA.

Full speed ahaed.
Mja, maar ik blijf erbij dat comfort vaak ook sneller maakt. Minder energieverlies in de afdalingen = sneller klimmen op't einde. Met vaste vork voelt mss wel sneller maar is het niet altijd en zeker niet na een uur koersen (en al helemaal niet na 3 uur koersen).
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Totaal geen voordeel op zo een parcours zoals idereen wel zal vermoeden, toch wel chapeau dat je dit zo wilt doen (al snap ik de reden totaal niet) =D>
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

Hey,

Ken iemand het meisje in witte jas op deze foto? Ze heeft wat mooie foto's getrokken van mij op de wedstrijd van funrace elites/beloften maar ben vergeten haar gegevens te noteren ( vragen). Haar papa staat ernaast met de bril. Het meisje is afkomstig uit Kortijk

Nummer 276 van deze website;

http://www.vtt5962.com/photos-vtt-cyclo ... ?start=250

Alvast bedankt en hopend op een positief antwoord :-D
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

JC Peraud is in Kluisbergen Europees kampioen geworden met vaste vork,of was dat een CX parcours?
Met Notubes en brede banden in 29" kan je ook wat comfort krijgen hoor! (uiteraars niet zoveel als met een 80 of 100mm geveerde vork)
Perro is oldskool hardcore!
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Buffalo mtb wrote:Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Totaal geen voordeel op zo een parcours zoals idereen wel zal vermoeden, toch wel chapeau dat je dit zo wilt doen (al snap ik de reden totaal niet) =D>
Toppers rijden met het materiaal van hun sponsor, nt met wat ze verkiezen.
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

aj kwak wrote:
Buffalo mtb wrote:Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Toppers rijden met het materiaal van hun sponsor, nt met wat ze verkiezen.
Marketing mannen #-o win on sunday, sell on monday =D>
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ik daag u uit om sneller dan ik af te dalen, jij vering, ik niet....
Ik daag u uit om overal af te rijden, waar ik af rijd....jij niet....

Vering heeft idd zijn voordelen, geen vering ook...4 weken geleden werd ik derde in een 4h wedstrijd, het laatste uur had ik vering ook geen overbodige luxe gevonden....
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

El Perro Diablo wrote:
Ik daag u uit om sneller dan ik af te dalen, jij vering, ik niet....
Ik daag u uit om overal af te rijden, waar ik af rijd....jij niet....

Vering heeft idd zijn voordelen, geen vering ook...4 weken geleden werd ik derde in een 4h wedstrijd, het laatste uur had ik vering ook geen overbodige luxe gevonden....
Ben overtuigd dat da sneller is , klimmen duurt langer dan afdalen enne...no pain is no gain.
Vraag mij enkel af hoever uw bewaardatum loopt...
1jaar, 2 jaar,... en dan wordt de pain te groot ? :lol: :wink:
Als wedstrijder train je sowieso meer dan alleen de benen en de skills zijn er ook, da scheelt een pak, maar op den duur kruipt dat toch onder de leden imo.
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Image

Foto's: http://guyslegers.pinkbike.com/album/Wo ... lize-2010/

(sorry maar ik ben sommige foto's vergeten te draaien :oops:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Mijne bewaardatum is al versleten zunne, ik ben 45 en mijn lijf hangt met bouten aanmekaar (moto ongevallen).
Mor ik ben nog kinds van geest('k schat mezelf 16 mor GF biker gaat nu minder dan 12 zeggen :lol: )

Knipoogsmilie:

Image
Post Reply