Mja, maar ik blijf erbij dat comfort vaak ook sneller maakt. Minder energieverlies in de afdalingen = sneller klimmen op't einde. Met vaste vork voelt mss wel sneller maar is het niet altijd en zeker niet na een uur koersen (en al helemaal niet na 3 uur koersen).El Perro Diablo wrote:Comfort zoek ik vooral in mijne zetel, in de koers telt alleen FSA.
Full speed ahaed.
HOUFFALIZE 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Buffalo mtb
- Mountainbiker
Post by Buffalo mtb »
Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Totaal geen voordeel op zo een parcours zoals idereen wel zal vermoeden, toch wel chapeau dat je dit zo wilt doen (al snap ik de reden totaal niet)
Totaal geen voordeel op zo een parcours zoals idereen wel zal vermoeden, toch wel chapeau dat je dit zo wilt doen (al snap ik de reden totaal niet)
Hey,
Ken iemand het meisje in witte jas op deze foto? Ze heeft wat mooie foto's getrokken van mij op de wedstrijd van funrace elites/beloften maar ben vergeten haar gegevens te noteren ( vragen). Haar papa staat ernaast met de bril. Het meisje is afkomstig uit Kortijk
Nummer 276 van deze website;
http://www.vtt5962.com/photos-vtt-cyclo ... ?start=250
Alvast bedankt en hopend op een positief antwoord
Ken iemand het meisje in witte jas op deze foto? Ze heeft wat mooie foto's getrokken van mij op de wedstrijd van funrace elites/beloften maar ben vergeten haar gegevens te noteren ( vragen). Haar papa staat ernaast met de bril. Het meisje is afkomstig uit Kortijk
Nummer 276 van deze website;
http://www.vtt5962.com/photos-vtt-cyclo ... ?start=250
Alvast bedankt en hopend op een positief antwoord
- aj kwak
- Mountainbiker
Toppers rijden met het materiaal van hun sponsor, nt met wat ze verkiezen.Buffalo mtb wrote:Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Marketing mannenaj kwak wrote:Toppers rijden met het materiaal van hun sponsor, nt met wat ze verkiezen.Buffalo mtb wrote:Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik daag u uit om sneller dan ik af te dalen, jij vering, ik niet....Buffalo mtb wrote:Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Ik daag u uit om overal af te rijden, waar ik af rijd....jij niet....
Vering heeft idd zijn voordelen, geen vering ook...4 weken geleden werd ik derde in een 4h wedstrijd, het laatste uur had ik vering ook geen overbodige luxe gevonden....
- Dickie
- Mountainbiker
Ben overtuigd dat da sneller is , klimmen duurt langer dan afdalen enne...no pain is no gain.El Perro Diablo wrote:Ik daag u uit om sneller dan ik af te dalen, jij vering, ik niet....Buffalo mtb wrote:Anders zouden die toppers ook wel met een vaste vork rijden...
Ik daag u uit om overal af te rijden, waar ik af rijd....jij niet....
Vering heeft idd zijn voordelen, geen vering ook...4 weken geleden werd ik derde in een 4h wedstrijd, het laatste uur had ik vering ook geen overbodige luxe gevonden....
Vraag mij enkel af hoever uw bewaardatum loopt...
1jaar, 2 jaar,... en dan wordt de pain te groot ?
Als wedstrijder train je sowieso meer dan alleen de benen en de skills zijn er ook, da scheelt een pak, maar op den duur kruipt dat toch onder de leden imo.
- Guy S.
- Mountainbiker

Foto's: http://guyslegers.pinkbike.com/album/Wo ... lize-2010/
(sorry maar ik ben sommige foto's vergeten te draaien
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Mijne bewaardatum is al versleten zunne, ik ben 45 en mijn lijf hangt met bouten aanmekaar (moto ongevallen).
Mor ik ben nog kinds van geest('k schat mezelf 16 mor GF biker gaat nu minder dan 12 zeggen
)
Knipoogsmilie:

Mor ik ben nog kinds van geest('k schat mezelf 16 mor GF biker gaat nu minder dan 12 zeggen
Knipoogsmilie: