Ja? Explain?madskatingcow wrote:Denk dat Van Eyck toch een ietwat ander doelpubliek heeft dan Bikesport in Asse.
Ik ga bij beide...
Post by madskatingcow »
Post by Steenrijen »
Nog beter, ik rijd met RoRovannoli wrote:er lagen maandag een 10tal dozen Rocket Ron 2.25 in volledig WITtimdelma wrote:Mijn collega zou daar vorige week de WITTE Nobby Nics 2.25 apart zien hangen hebben...
Zou dit kunnen kloppen ?
De NN zijn enkel met een Witte lijn
Ik heb er gisteren eentje gekocht. Sjieke dinges. Limited edition. Wel nie goedkooptimdelma wrote:Nog beter, ik rijd met RoRovannoli wrote:er lagen maandag een 10tal dozen Rocket Ron 2.25 in volledig WITtimdelma wrote:Mijn collega zou daar vorige week de WITTE Nobby Nics 2.25 apart zien hangen hebben...
Zou dit kunnen kloppen ?
De NN zijn enkel met een Witte lijn![]()
Dan ga ik zeker eens kijken...
idd 48euro zeker of toch iets in die buurt van prijstimdelma wrote:Ik heb er gisteren eentje gekocht. Sjieke dinges. Limited edition. Wel nie goedkooptimdelma wrote:Nog beter, ik rijd met RoRovannoli wrote: er lagen maandag een 10tal dozen Rocket Ron 2.25 in volledig WIT
De NN zijn enkel met een Witte lijn![]()
Dan ga ik zeker eens kijken...daarom maar één gekocht ipv 2...
Mensen die er nog willen : haast jullie want er waren er maar een paar meer en nadien is het fini !
Op den euro justvannoli wrote:idd 48euro zeker of toch iets in die buurt van prijstimdelma wrote:Ik heb er gisteren eentje gekocht. Sjieke dinges. Limited edition. Wel nie goedkooptimdelma wrote: Nog beter, ik rijd met RoRo![]()
Dan ga ik zeker eens kijken...daarom maar één gekocht ipv 2...
Mensen die er nog willen : haast jullie want er waren er maar een paar meer en nadien is het fini !