Power balance
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Fret Raket
- Mountainbiker
Post by Fret Raket »
De firma stond ook met een eigen stand in Houffalize afgelopen weekend en ze verkochten vlot de bandjes (de zwarte waren zelfs uitverkocht).
Heb de truuk met mezelf ook laten uitvoeren en het was toch vreemd, met het bandje konden ze je nauwelijks omtrekken. Was er ook sceptisch over, maar toch..
Vriendin heeft eentje gekocht, benieuwd of er binnenkort iets gaat verbeteren
Heb de truuk met mezelf ook laten uitvoeren en het was toch vreemd, met het bandje konden ze je nauwelijks omtrekken. Was er ook sceptisch over, maar toch..
Vriendin heeft eentje gekocht, benieuwd of er binnenkort iets gaat verbeteren
- TrailRider
- Mountainbiker
Post by TrailRider »
Had dat niks te maken met het feit dat ge zonder bandje eerst op 2 benen moest staan en uw armen strekken en daarna pas op 1 been. Bij de test met het bandje moest ge dan weer van de eerste keer op 1 been gaan staan.
Ik sta er toch ook maar zeer kritisch tegenover ze. Mochten ze het mij nu geven om voor een maand ofzo uit te proberen dan wil ik da nog wel doen.
Ik sta er toch ook maar zeer kritisch tegenover ze. Mochten ze het mij nu geven om voor een maand ofzo uit te proberen dan wil ik da nog wel doen.
- dickino
- Mountainbiker
Neen ... er bestaan nog een aantal andere tests. zie vorig berichtjor_m wrote:Had dat niks te maken met het feit dat ge zonder bandje eerst op 2 benen moest staan en uw armen strekken en daarna pas op 1 been. Bij de test met het bandje moest ge dan weer van de eerste keer op 1 been gaan staan.
( http://www.power-balance.nl/10_FE/index ... 0&ix=6&xx= )
En op internet staan er nog veel andere test ...