HOUFFALIZE 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Bozo wrote:is dat nu al mogelijk om het parcour te berijden? zou het al uitgetekend staan??
al? :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Swannie wrote:
Bozo wrote:is dat nu al mogelijk om het parcour te berijden? zou het al uitgetekend staan??
al? :lol:
Ene me ambitie voor 2011!!! :lol:
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

pipo's.. kvroeg gewoon af of dat het nu al uitgepijld staat als vaste route, of hoe je het ook moet zeggen..
den boskletser
Mountainbiker

Re: WereldBeker Houffalize

Post by den boskletser »

Ivanhoe el biker loco wrote:
den boskletser wrote:
Ivanhoe el biker loco wrote: Ik vind het een goed filmke vooral da stukske waar dat die gast besluit van toch maar naar beneden te stappen naast zen fiets en bijna een boom doormidden kopt.
ik ben degene(met de witte Orbea) die de boom bijna doormidden kopt.
Zoals ge ziet, is twijfelen wel degelijk slecht voor de gezondheid #-o
Ik heb er trouwens niks aan overgehouden en de race tot een goed einde gebracht. =D>
Ik heb dit nu niet gezegd om u uit te lachen he. Zoveel te beter da ge der niks aan overgehouden hebt. :-D
ik heb mijn startloop volledig verknald. bij de start van de eerste beklimming aan diene tank vloog mijn ketting eraf en tenslotte ga ik door mijn twijfelen op die afdaling nog eens op m'n bakkes :-D
voor de rest (in het filmpje te zien) is mijn race pas begonnen op min 11.
mijn beklimmingen gingen héél vlot, maar mijn afdalingen hebben mij veel plaatsen gekost. tijd dus om daar iets aan te doen. heb mij voorgenomen om aan een MTB-clinic mee te doen met Kris Hertsens en Nicolas Vermeulen (peter van onze mtb-club). ik ben zeker als ik meer train op mijn afdalingen dat ik zo'n 15 à 20 plaatsen hoger kan eindigen.
greetz,
Kevin. ;-)
El Perro Diablo
Mountainbiker

Bozo wrote:pipo's.. kvroeg gewoon af of dat het nu al uitgepijld staat als vaste route, of hoe je het ook moet zeggen..
Ja, hoe moet je zoiets zeggen???
Probeer eens?

Nee, Pipo, da sta niet uitgepijlt, mss mor goed ook, of 't hospitaal in Bastogne ligt vol na een week.
Simpson
Mountainbiker

Boskletser

Post by Simpson »

Kevin alias Boskletser ,
Ge hebt uwe nick dus niet gestolen want ge "kletste" nogal tegen die boom :lol:
Serieus nu , vallen overkomt iedereen wel eens . Ikzelf ben vorige jaar in de Roc zwaar ten val gekomen in een afdaling , een paar jaar eerder ben in de open wedstrijd van Houffalize heel zwaar overkop gegaan in de laatste afdaling . Doch telkens meteen verder gefietst en ik daal niet slecht hoor ik vaak , alleen bergop is wat minder :oops:
En zo'n MTBclinic zou wel eens kunnen helpen , ge leert altijd bij
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

El Perro Diablo wrote:
Bozo wrote:pipo's.. kvroeg gewoon af of dat het nu al uitgepijld staat als vaste route, of hoe je het ook moet zeggen..
Ja, hoe moet je zoiets zeggen???
Probeer eens?

Nee, Pipo, da sta niet uitgepijlt, mss mor goed ook, of 't hospitaal in Bastogne ligt vol na een week.
Image
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1302946736

Wa fotootjes van het weekend...

Eentje staat zelfs op de site van colnago!! Ben ik wel trots op!! Als je met je cursor over de foto gaat en 1sec wacht zie je plots mijn naam verschijnen.... TROTS!!

http://www.colnago.com/news/%5Bcolsys-i ... lnago-rock
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

El Perro Diablo wrote:Dien Hollander (van houts??) met binnenbanden....op da niveau verdiende om plat te rijden als ge da nog gebruikt.
Als ik dat wiel zag, had een tube(less) ook weinig geholpen ;)
El Perro Diablo
Mountainbiker

jmeurs wrote:
El Perro Diablo wrote:Dien Hollander (van houts??) met binnenbanden....op da niveau verdiende om plat te rijden als ge da nog gebruikt.
Als ik dat wiel zag, had een tube(less) ook weinig geholpen ;)
Het wiel was een gevolg van ne platte band eh....
Post Reply