Kzou toch is iets meer naar d'ardennen moeten trekken precies om die langste afstand 86km wat vlotter te kunnen afhaspelen in de toekomst.
Amai wat ga ik afzien op den lcmt
Merci voor 't gezelschap luckyiron.
Ik zou zeggen, kom maar eens een trainingsweekendje(s) logeren! (in de omgeving van Hoton, Biron, Bomal, Erezee, Heyd!) Neem ik je wel mee als gids, om aan je afstand en hoogtemeters te werkenDynamic D wrote:Inderdaad geweldige tocht en dito organisatie ! Chapeau.
Kzou toch is iets meer naar d'ardennen moeten trekken precies om die langste afstand 86km wat vlotter te kunnen afhaspelen in de toekomst.
Amai wat ga ik afzien op den lcmt![]()
en als ge kunt nu zaterdag 8 mei rij ik ook wel mee, het zal een schoon toerke zijn hé John !!!jmeurs wrote:Ik zou zeggen, kom maar eens een trainingsweekendje(s) logeren! (in de omgeving van Hoton, Biron, Bomal, Erezee, Heyd!) Neem ik je wel mee als gids, om aan je afstand en hoogtemeters te werkenDynamic D wrote:Inderdaad geweldige tocht en dito organisatie ! Chapeau.
Amai wat ga ik afzien op den lcmt![]()
Post by Het beest van Leest »
eskimo1973 wrote:Iemand de gps track van de langste afstand ?