al?Bozo wrote:is dat nu al mogelijk om het parcour te berijden? zou het al uitgetekend staan??
HOUFFALIZE 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ene me ambitie voor 2011!!!Swannie wrote:al?Bozo wrote:is dat nu al mogelijk om het parcour te berijden? zou het al uitgetekend staan??
- den boskletser
- Mountainbiker
Re: WereldBeker Houffalize
Post by den boskletser »
ik heb mijn startloop volledig verknald. bij de start van de eerste beklimming aan diene tank vloog mijn ketting eraf en tenslotte ga ik door mijn twijfelen op die afdaling nog eens op m'n bakkesIvanhoe el biker loco wrote:Ik heb dit nu niet gezegd om u uit te lachen he. Zoveel te beter da ge der niks aan overgehouden hebt.den boskletser wrote:ik ben degene(met de witte Orbea) die de boom bijna doormidden kopt.Ivanhoe el biker loco wrote: Ik vind het een goed filmke vooral da stukske waar dat die gast besluit van toch maar naar beneden te stappen naast zen fiets en bijna een boom doormidden kopt.
Zoals ge ziet, is twijfelen wel degelijk slecht voor de gezondheid![]()
Ik heb er trouwens niks aan overgehouden en de race tot een goed einde gebracht.
voor de rest (in het filmpje te zien) is mijn race pas begonnen op min 11.
mijn beklimmingen gingen héél vlot, maar mijn afdalingen hebben mij veel plaatsen gekost. tijd dus om daar iets aan te doen. heb mij voorgenomen om aan een MTB-clinic mee te doen met Kris Hertsens en Nicolas Vermeulen (peter van onze mtb-club). ik ben zeker als ik meer train op mijn afdalingen dat ik zo'n 15 à 20 plaatsen hoger kan eindigen.
greetz,
Kevin.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ja, hoe moet je zoiets zeggen???Bozo wrote:pipo's.. kvroeg gewoon af of dat het nu al uitgepijld staat als vaste route, of hoe je het ook moet zeggen..
Probeer eens?
Nee, Pipo, da sta niet uitgepijlt, mss mor goed ook, of 't hospitaal in Bastogne ligt vol na een week.
- Simpson
- Mountainbiker
Boskletser
Kevin alias Boskletser ,
Ge hebt uwe nick dus niet gestolen want ge "kletste" nogal tegen die boom
Serieus nu , vallen overkomt iedereen wel eens . Ikzelf ben vorige jaar in de Roc zwaar ten val gekomen in een afdaling , een paar jaar eerder ben in de open wedstrijd van Houffalize heel zwaar overkop gegaan in de laatste afdaling . Doch telkens meteen verder gefietst en ik daal niet slecht hoor ik vaak , alleen bergop is wat minder
En zo'n MTBclinic zou wel eens kunnen helpen , ge leert altijd bij
Ge hebt uwe nick dus niet gestolen want ge "kletste" nogal tegen die boom
Serieus nu , vallen overkomt iedereen wel eens . Ikzelf ben vorige jaar in de Roc zwaar ten val gekomen in een afdaling , een paar jaar eerder ben in de open wedstrijd van Houffalize heel zwaar overkop gegaan in de laatste afdaling . Doch telkens meteen verder gefietst en ik daal niet slecht hoor ik vaak , alleen bergop is wat minder
En zo'n MTBclinic zou wel eens kunnen helpen , ge leert altijd bij
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
El Perro Diablo wrote:Ja, hoe moet je zoiets zeggen???Bozo wrote:pipo's.. kvroeg gewoon af of dat het nu al uitgepijld staat als vaste route, of hoe je het ook moet zeggen..
Probeer eens?
Nee, Pipo, da sta niet uitgepijlt, mss mor goed ook, of 't hospitaal in Bastogne ligt vol na een week.

http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1302946736
Wa fotootjes van het weekend...
Eentje staat zelfs op de site van colnago!! Ben ik wel trots op!! Als je met je cursor over de foto gaat en 1sec wacht zie je plots mijn naam verschijnen.... TROTS!!
http://www.colnago.com/news/%5Bcolsys-i ... lnago-rock
Wa fotootjes van het weekend...
Eentje staat zelfs op de site van colnago!! Ben ik wel trots op!! Als je met je cursor over de foto gaat en 1sec wacht zie je plots mijn naam verschijnen.... TROTS!!
http://www.colnago.com/news/%5Bcolsys-i ... lnago-rock
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Het wiel was een gevolg van ne platte band eh....jmeurs wrote:Als ik dat wiel zag, had een tube(less) ook weinig geholpenEl Perro Diablo wrote:Dien Hollander (van houts??) met binnenbanden....op da niveau verdiende om plat te rijden als ge da nog gebruikt.