hope remmen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

endorfin wrote:En aangezien gij stilkomt, DE referentie zullen we maar verklaren dat het de uberremmen zijn.
Voor MIJ wel, maar voor iemand anders misschien niet... Het is altijd een persoonlijke indruk, voor de één remt hij te zacht voor de andere te hard. Mijn ervaringen zijn positief en 'k heb niet alleen een testje mee gereden, maar ondertussen al verschillende ardennen marathons, de Roc en nu 3 dagen hoogtestage in de Vogezen.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

... Daarom, maak er een testritje mee.

Doseren zalk niet ontkennen, doen ze prima. Maar voor mij echt wel te weinig kracht. (mijn gewicht is 72 en fiets 9,4, dus dit is niet abnormaal)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Ikzelf 83kg, bike 10,3kg en geen enkel moment een twijfel gevoel gehad of ik niet tot stilstand ga komen.
merida92
Mountainbiker

Post by merida92 »

RigolleM wrote:Ikzelf 83kg, bike 10,3kg en geen enkel moment een twijfel gevoel gehad of ik niet tot stilstand ga komen.
Gij reed enkel bergop ? :-D
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

merida92 wrote:Gij reed enkel bergop ? :-D
GPS'ke vertelde mij 2646hm omhoog en 2654hm omlaag.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

endorfin wrote:... Daarom, maak er een testritje mee.

Doseren zalk niet ontkennen, doen ze prima. Maar voor mij echt wel te weinig kracht. (mijn gewicht is 72 en fiets 9,4, dus dit is niet abnormaal)
Testen is "the way to go". Alles heeft z'n voor - en nadelen, en een slecht afgesteld rem of slechte remblokken zijn natuurlijk geen goede referentie !
Post Reply