hope remmen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Image

60 cm stuur en nog plaats genoeg ;-)
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

RigolleM wrote:Image

60 cm stuur en nog plaats genoeg ;-)
mooi stuur!
duur?
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Er worden hier op het forum redelijk wat tegenstrijdige berichten geplaatst ivm Hope Tech x2 remmen en dan vooral wat remkracht betreft.

Maar hoe zit het nu echt, kom je soms kracht tekort of geeft deze rem meer dan genoeg kracht.
Ik heb hier al gelezen dat er mensen zijn die niet begrijpen dat deze remmen zoveel positieve commentaar krijgen! Terecht?

Kwestie van een paar dingen uit te klaren...

8)
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

ik heb er het heel weekend mee gereden op de vulkaneifel, ben toch overal stil gekomen :wink:
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Stil komen lukt met iedere rem natuurlijk, de vraag is of je hier een "half uur" op voorhand moet voor beginnen remmen.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

La-Pierre wrote:Er worden hier op het forum redelijk wat tegenstrijdige berichten geplaatst ivm Hope Tech x2 remmen en dan vooral wat remkracht betreft.

Maar hoe zit het nu echt, kom je soms kracht tekort of geeft deze rem meer dan genoeg kracht.
Ik heb hier al gelezen dat er mensen zijn die niet begrijpen dat deze remmen zoveel positieve commentaar krijgen! Terecht?

8)
Toen ik ze getest heb op de happy bike days kreeg ik alleen maar bevestiging van mijn mening. Kracht ? welke kracht ?

En toch blijven er mensen deze remmen geweldig vinden.
Remt de ene rem al beter dan de andere ? Of hebben ze weinig ervaring met andere remmen ?
Dus maak eens een testrit en ontdek het.
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

endorfin wrote:
La-Pierre wrote:Er worden hier op het forum redelijk wat tegenstrijdige berichten geplaatst ivm Hope Tech x2 remmen en dan vooral wat remkracht betreft.

8)
Toen ik ze getest heb op de happy bike days kreeg ik alleen maar bevestiging van mijn mening. Kracht ? welke kracht ?

En toch blijven er mensen deze remmen geweldig vinden.
Remt de ene rem al beter dan de andere ? Of hebben ze weinig ervaring met andere remmen ?
Dus maak eens een testrit en ontdek het.
Het was ondermeer door uw bericht dat ik mij vragen begon te stellen... :wink:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Oh :-D

Ja ga er eens mee rijden, dan kunt ge een oordeel vellen.
Moet zeggen dat die met 4 zuigers wel lekker werkte, maarja normaal moet 2 ook voldoende zijn.

Persoonlijk vind ik de magura marta het fijnste, maar aangezien deze lekken na x aantal jaar komt voor mij de xtr op de eerste plaats.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Vooral door degenen die er niet mee (kunnen) rijden!

3 dagen Vogezen met de Hope Tech X2 gereden, en nergens remkracht tekort gehad, integendeel. Er kwamen collega bikers beneden na een afdaling met pijn in de vingers/handen van het remmen, waar ik totaal geen last van gehad heb. Met 1 of 2 vingers remmen was voldoende om te kunnen doseren. De weercondities waren soms héél slecht in de Vogezen, maar ik heb geen last gehad van slepende remmen of verzwakking van de remkracht.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

RigolleM wrote:
Vooral door degenen die er niet mee (kunnen) rijden!

3 dagen Vogezen met de Hope Tech X2 gereden, en nergens remkracht tekort gehad, integendeel. Er kwamen collega bikers beneden na een afdaling met pijn in de vingers/handen van het remmen, waar ik totaal geen last van gehad heb. Met 1 of 2 vingers remmen was voldoende om te kunnen doseren. De weercondities waren soms héél slecht in de Vogezen, maar ik heb geen last gehad van slepende remmen of verzwakking van de remkracht.
Ja das ook weer waar, vanaf volgende week gaat papa de steunwielkes verwijderen. :wink:
En aangezien gij stilkomt, DE referentie zullen we maar verklaren dat het de uberremmen zijn.
Post Reply