dies prive, dies altijd toeMaC'Red wrote:1 à 2 weken voor de WB zou deze dicht gaan voor groot onderhoud en opkuisen zodat deze tegen de volgende WB terug in perfecte staat is ( heb ik ergens gelezen toch )Simpson wrote:Dat dit parcours nu gans 't jaar berijdbaar zou zijn is een énorm positief punt om te trainen , alleen vraag ik me af of 't tegen volgend jaar niet kapot gereden gaat zijn ?
MaC'Red
HOUFFALIZE 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bosse
- Mountainbiker
Re: Helmcam
-
Deltaflex
- Mountainbiker
Thxjaro wrote:Op dees filmke is meer te zien als op den TV gisteren.Deltaflex wrote:Ik heb gisteren een gaaf filmpje gemaakt gisteren bij de Elite heren, startloop.
Elite heren, startloop naar benedenwaar de cameraopstelling toch niet altijd ideaal was.
Wat niet wil zeggen dat we niet blij waren met de rechtstreekse uitzending op den franse twee.
Filmpje dames startronde bij 'het matras'
Wat mij vooral opviel was het onconsequente gedrag van de marchals. Op een smal stuk singletrack werd oogluikend toegestaan dat het parcours overgestoken / gevolgd werd, terwijl op een breed stuk asfalt op een andere plaats dat niet kon. Vroeger werd daar niet zo streng op toegekeken, toen was de algemene sfeer veel losser. Geen gezeik, je mocht overal komen en als jet fluitje hoorde ging je opzij.
Vraag me af of dat stootkussen er ook blijft staan?? Als dat voor de profs nodig is, dan zeker voor de modale biker die daar op een blauwe maandag op avontuur trekt.
Vraag me af of dat stootkussen er ook blijft staan?? Als dat voor de profs nodig is, dan zeker voor de modale biker die daar op een blauwe maandag op avontuur trekt.
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
ik heb geleze op de site van hermida da hij me droogweerbande heeft gerede! ne straffe kerel as hij zohard kan gaan op zomerbandjes me al da slijk! en dan zouek ok wel is wille wete wa type da die bandjes geweest zijn?
heeft er toevalleg niemand foto's van de ploegstanden?
altij tof om zo al die mooie fietskes is bijeen te zien!
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
fillebiker wrote:ik heb geleze op de site van hermida da hij me droogweerbande heeft gerede! ne straffe kerel as hij zohard kan gaan op zomerbandjes me al da slijk! en dan zouek ok wel is wille wete wa type da die bandjes geweest zijn?
Bij cannondale reden ze allemaal met rara, buiten 1 iemand die reed met nn van voor en rara vanachter.

-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
dankje uncle sam!
het lijkt wel of ze allemaal me zomerbandjes rijn!
straffe manne want op tv zag het er echt slijk uit!
het lijkt wel of ze allemaal me zomerbandjes rijn!
straffe manne want op tv zag het er echt slijk uit!