Merida O Nine 2010 in opbouw tot 7757 gr
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Informatie dat de giftgroene naven van Tune nog niet leverbaar zijn heb ik vorige week gekregen.M' Biker wrote:Fons, al enige informatie gehad wanneer de wielset klaar is?
Maar ja, kga daar niet wakker van liggen. Kan nog wel even in blijde verwachting vertoeven..
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Ja maar nu werkt mijn vorkske weer geweldig. Ze wipt weer zoals nooit voorheen. Daarstraks nog over mijn vrouwke gewipt..El Perro Diablo wrote:Uw vork werkte evengoed als de mijne!!!
Morgen komt hier dat dubbel portret fotoke van ons twee mtb's.
Last edited by Fons Moors on Mon 03 May 2010 20:14, edited 1 time in total.
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Mijn eerste deel van fotokes uit Houffa staan op facebookEl Perro Diablo wrote:Uw vork werkte evengoed als de mijne!!!
je staat er een paar keer op
http://www.facebook.com/photo.php?pid=3 ... 1269134377
Chique foto's!Fons Moors wrote: Mijn eerste deel van fotokes uit Houffa staan op facebook
Hoe hebben de remmekes het trouwens gedaan? Hier en daar hoor je dat ze remkracht te weinig hebben maar ik denk dat zo'n parcours als houffa veelzeggend was om de remmen eens uitvoerig te testen!
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Te min remkracht? Bij mij zeker niet. Kan remmen zoals ik wil op het moment dat ik wil. Het is niet moeilijk met eender welke schijfremmen uw wiel te laten slippen. Ook mijn remmekes kunnen dat maar ik kan ook nogal makkelijk doseren met die remmen. En dat is heel tof.M' Biker wrote:Chique foto's!Fons Moors wrote: Mijn eerste deel van fotokes uit Houffa staan op facebook
Hoe hebben de remmekes het trouwens gedaan? Hier en daar hoor je dat ze remkracht te weinig hebben maar ik denk dat zo'n parcours als houffa veelzeggend was om de remmen eens uitvoerig te testen!
Ben nog nooit schijfremmen tegen gekomen met te min remkracht. Wel met veel andere problemen...
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Vandaag de wielen gaan afhalen.M' Biker wrote:Fons, al enige informatie gehad wanneer de wielset klaar is?
Neen, niet met de groene naven (nog niet leverbaar)maar wel in het zwart. Zit ik nu wel met mijn groene snelspannerkes.
De wieltjes gewogen. 523 en 625 gr zonder Rim Tape en zonder ventiel en zonder snelspanner.
De gele Rim Tape heb ik er zelf op gedaan. Tape was echter volgens mij
een beetje te breed voor dat type velg. Met een heel fijn mesje het overtollige af gesneden.
gewicht velgen 285 en 279 gr
Last edited by Fons Moors on Wed 06 Oct 2010 22:19, edited 1 time in total.
- nielsmon75
- Mountainbiker
- Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540