Gisteren ook aanwezig in Houffalize en wat me wel opviel is dat er daar aardig wat rondliepen die meer dan een beetje te veel Chouffe gedronken hadden. Hopelijk krijgen we geen cyclocross toestanden bij de supporters.
Mijn dochter deed mee aan de trial wedstrijd en een paar van die pipo's riepen achter haar "wa ist u zadel vergeten" of "gij hebt ne tractorband opliggen vanachter, gade daar mee beter vooruit?" waarna ze begonnen te schateren van lachen. Een van die pipo's kwam ook aangewaggeld en vroeg of hij eens op da kindervelooke kon rijden. Heb hem vriendelijk gezegd dat hij da maar eens op nen andere keer moest vragen.
HOUFFALIZE 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Is mij ook opgevallen, hebt er altijd van die gasten tussen die nie weten wanneer ze genoeg hebben.mcoen wrote:Gisteren ook aanwezig in Houffalize en wat me wel opviel is dat er daar aardig wat rondliepen die meer dan een beetje te veel Chouffe gedronken hadden. Hopelijk krijgen we geen cyclocross toestanden bij de supporters.
Mijn dochter deed mee aan de trial wedstrijd en een paar van die pipo's riepen achter haar "wa ist u zadel vergeten" of "gij hebt ne tractorband opliggen vanachter, gade daar mee beter vooruit?" waarna ze begonnen te schateren van lachen. Een van die pipo's kwam ook aangewaggeld en vroeg of hij eens op da kindervelooke kon rijden. Heb hem vriendelijk gezegd dat hij da maar eens op nen andere keer moest vragen.
Re: WereldBeker Houffalize
Wanneer gaat dit uitgezonden worden?Simpson wrote:Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587
Mooi parcours en super filmpje!
Volgend jaar zou ik misschien ook wel eens willen deelnemen, al wordt het moeilijk kiezen tussen dit en de Transforestière natuurlijk.
't Zag er in elk geval de max uit.
Gisteren de hele elite wedstrijd gevolgd op La Deux, bij VRT hebben ze er nog geen 3 minuten aan besteed!
Volgend jaar zou ik misschien ook wel eens willen deelnemen, al wordt het moeilijk kiezen tussen dit en de Transforestière natuurlijk.
Gisteren de hele elite wedstrijd gevolgd op La Deux, bij VRT hebben ze er nog geen 3 minuten aan besteed!
Vandaag in het laatste nieuws stond er een heel klein regeltje met de uitslag. Voor de rest niets.El Baelos wrote:Mooi parcours en super filmpje!
Triestig noem ik dat!
- Dacuba
- Mountainbiker
Idd, vrij triest. In het nieuwsblad stond er een artikeltje van neem 30 regels?Michilio wrote:Vandaag in het laatste nieuws stond er een heel klein regeltje met de uitslag. Voor de rest niets.El Baelos wrote:Mooi parcours en super filmpje!
Triestig noem ik dat!
Maar moest Nyske meegereden hebben en nog eens een top 10 plaats (wat volgens mij voor hem zeer moeilijk is in deze streek) dan zulde wel wa anders zien
@El Perro Diablo: +1,
- aj kwak
- Mountainbiker
vrt 1min 34... voor een wereldbeker.El Baelos wrote:Mooi parcours en super filmpje!
maar van die golazo-belgacom-gp "mountainbike" zullen ze wel meer uitzenden... de L.....