HOUFFALIZE 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

[... en duurt de wedstrijd nog ruim een uur. Winnaar Hermida kwam vandaag na nog geen uur en 3 kwartier over de meet.
Binnen 10 jaar --> veldrijden in Houfalize... :roll:]

Ik denk niet dat de inwoners van Houfa daar op zitten te wachten.
In ieder geval zullen ze mij dan toch niet meer zien.
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

ik versta niet goed dat er zoveel word gemekkert over de omloop.
Het was toch zeker niet slecht en je ziet de renners toch regelmatig rijden en ik vond het zelf toch zeker zwaar genoeg om te rijden.
Last edited by sn42 on Sun 02 May 2010 20:51, edited 1 time in total.
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ja hier heeft er ene opt forum een filmpje staan van zen helmetcam die gisteren de open wedstrijd fun b gereden heeft. Op die beelden wast toch precies een echt Leuke omloop. :-D
Simpson
Mountainbiker

WereldBeker Houffalize

Post by Simpson »

Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet :oops:
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Dacuba wrote:
Wouter wrote:
flyboy wrote: Als het zo verder gaat rijden ze de XC van houffalize binnen tien jaar op een weiluske van 2,5 km...
... en duurt de wedstrijd nog ruim een uur. Winnaar Hermida kwam vandaag na nog geen uur & 3 kwartier over de meet.
Binne 10 jaar --> veldrijden in houffalize... :roll:

Mss moet je eens een rondje rijden? Zelfs bij de profs gingen er veel te voet van de afdalingen....cyclo cross???? Nie zwaanzen eh, 't was hard core mtb, het parcours was mooi in de technische zin van het woord, niet mooi om rond je heen te kijken als fietser, daar is de Houffamarathon voor.
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Re: WereldBeker Houffalize

Post by Ivanhoe el biker loco »

Simpson wrote:Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet :oops:
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587
Ik vind het een goed filmke vooral da stukske waar dat die gast besluit van toch maar naar beneden te stappen naast zen fiets en bijna een boom doormidden kopt.
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

Net terug van Houffalize:)

Ik weet meisje dat een meisje van kortijk ook mooi foto's heeft gemaakt van de koers weet iemand wie dat zou kunnen zijn???
sn42
Mountainbiker

Post by sn42 »

je moet eens proberen van hier een uur en driekwart rond te rijden da zal niet mee vallen denk,bij mij toch niet . Ik heb al en paar marathons mee gereden en deze waren niet zo zwaar al duurde ze 3 maal langer en meer hoogte meters .
waar vind ik ergens foto's van fun a reeks
piraatje
Mountainbiker

houf wb

Post by piraatje »

ook net terug, chapeau aan alle bikers die daar gereden hebben.
van er naar te zien kreeg k al zeer benen. toch elkjaar de moeite ginder, super week end gehad ook al moest k alles op krukken doen. ah en ferm filmke simpson
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

heb fotograaf zien zitten net bij het ingaan van afdaling aan het houten brugske(boven),bij die drop..weet iemand wie of waar we deze pics kunnen vinden??

Thx
Post Reply